لپ‌تاپ جدید ZenBook Pro Duo آماده پیش‌فروش است - تکفارس 
لپ‌تاپ جدید ZenBook Pro Duo آماده پیش‌فروش است - تکفارس 
لپ‌تاپ جدید ZenBook Pro Duo آماده پیش‌فروش است - تکفارس 

لپ‌تاپ جدید ZenBook Pro Duo آماده پیش‌فروش است

مسلم رفیعی
۵ شهریور ۱۳۹۸ - 19:00
لپ‌تاپ جدید ZenBook Pro Duo آماده پیش‌فروش است - تکفارس 

دیروز شرکت ایسوس (ASUS) طی رویداد Computex، لپ‌تاپ ZenBook Pro Duo را معرفی کرد. این لپ‌تاپ قدرتمند دارای یک صفحه‌نمایش لمسی ثانویه با نسبت ابعاد ۳۲:۹ و وضوح ۱۱۰۰*۳۸۴۰ است که به‌صورت یکپارچه با نمایشگر اصلی همگام می‌شود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از مزایای صفحه‌نمایش دوگانه در یک دستگاه واحد بهره‌مند شوند. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند ضمن استفاده از نمایشگر ثانویه جهت نوارابزارهای اضافی، ارجاعات متقابل و برنامه‌های مکمل، کارهای اصلی خود را در نمایشگر اصلی مدیریت نمایند. نمایشگر ثانویه این لپ‌تاپ، ScreenPad Plus نامیده می‌شود و مستقیماً در بالای صفحه‌کلید این دستگاه قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ اکنون جهت پیش‌فروش آماده است و همچنین در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) روانه بازار خواهد شد.

ZenBook Pro Duo دارای مشخصات زیر است:

  • صفحه‌نمایش اصلی ”۱۵٫۶ ۴K UHD (3840 x 2160) OLED HDR
  • صفحه‌نمایش ثانویه ”۱۴ (ScreenPad Plus  ۴K (3840 x 2160
  • پردازنده ۸ هسته‌ای نسل نهم اینتل (۹th Gen Intel Core processor)
  • گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 با قابلیت پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو (ray-tracing)

علاوه بر موارد فوق، این لپ‌تاپ به NumberPad 2.0، دستیار صوتی آمازون (Alexa)، دکمه مختص به خنک‌سازی سریع (turbo cooling) و همچنین درگاه ۴۰Gbps Thunderbolt 3 مجهز است.

در زیر به موارد استفاده از ScreenPad Plus اشاره شده است:

  • درست همانند نمایشگرهای ثانویه استاندارد در سیستم‌عامل ویندوز، از این صفحه‌نمایش می‌توانید برای مشاهده محتوای بصری استفاده نمایید.
  • می‌توانید از ویژگی‌های نرم‌افزار کنترلی ScreenXpert، جهت ساده‌سازی استفاده از نمایشگرهای چندگانه ویندوز و همچنین اپلیکیشن‌های گوناگون استفاده کنید.
  • شما می‌توانید برنامه‌های گسسته، نوارابزار یا منوها را به ScreenPad Plus منتقل کنید تا از شلوغی صفحه‌نمایش اصلی کاسته و بازدهی خود را افزایش دهید.
  • تولیدکنندگان محتوا می‌توانند ابزارهای خود را از قبیل: پیش‌نمایش ویدیو، کنترل خط‌‌زمانی، پنجره کدنویسی یا پنل‌های میکسر صوتی را در نمایشگر ScreenPad Plus مورد استفاده قرار دهند و بدین‌شیوه، گردش‌کار را بهینه‌تر سازند.
  • اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی، وقتی که در ScreenPad Plus قرار داده شود می‌تواند به کاهش حواس‌پرتی ناشی از اعلان‌ها کمک نماید.
  • قابلیت‌های نوین سازگارانه در نمایشگر ScreenPad Plus می‌توانند گردش‌کار را در برنامه‌هایی مانند Microsoft Office نیز تعدیل نمایند.

مدل عادی این لپ‌تاپ با قیمت ۲۴۹۹ دلاری، آماده پیش‌فروش است. اما اگر خواستار توان پردازشی بیشتر هستید، می‌توانید مدل Core i9-9980HK/32GB RAM را با قیمتی بالغ بر ۲۹۹۹ دلار پیش‌خرید نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید