مشخصات تازه‌ای از موتورولا وان پرو منتشر شد - تکفارس 
مشخصات تازه‌ای از موتورولا وان پرو منتشر شد - تکفارس 
مشخصات تازه‌ای از موتورولا وان پرو منتشر شد - تکفارس 

مشخصات تازه‌ای از موتورولا وان پرو منتشر شد

علی اسکندری
۴ شهریور ۱۳۹۸ - 22:31
مشخصات تازه‌ای از موتورولا وان پرو منتشر شد - تکفارس 

یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در بخش موبایل‌‌ها، موتورولا است. این شرکت در اوایل اقدام به تولید گوشی‌های کلاسیک و دکمه‌ای می‌کرد. در حقیقت یکی از اولین برندهایی بود که بازار وارد شد و محصولاتی باکیفیت را عرضه نمود. در حال حاضر نیز این برند به فعالیت خود – نه با قدرت قبل – ادامه می‌دهد. با این‌که موتورولا سهم زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند و به‌طور کلی کالاهای دیجیتال ندارد، اما بعد از سال‌ها محصولاتی انقلابی و منحصر به فرد را معرفی می‌کند که می‌توانند بازار را قبضه کنند. به احتمال زیاد یکی از همین موبایل‌های هوشمند موتورولا وان پرو خواهد بود. به‌تازگی اطلاعاتی از این گوشی به بیرون درز کرده است که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

امروزه به‌ندرت شاهد نوآوری خاصی در گوشی‌های هوشمند هستیم. این موضوع گریبان‌گیر برترین و محبوب‌ترین برندهای این بازار را نیز گرفته است. در حقیقت قیمت کالا به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته است و در حال حاضر به‌طور معمول گوشی‌های بالارده بیش‌تر از ۱۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری می‌شوند. اما موتورولا راه دیگری را پیش گرفته است. این شرکت می‌خواهد – البته با تقلید از شرکت‌های چینی مثل شیائومی – قابلیت‌های جذابی را در یک موبایل قرار دهد و سپس آن را با قیمت نسبتا کمی به بازار عرضه شود. در ضمن موتورولا امید دارد با اتخاذ چنین تصمیمی بتواند دوباره به بازار برگردد و سهم زیادی از آن را به‌دست آورد. موتورولا وان پرو تلاشی ستودنی برای رسیدن به این هدف بلندمدت است. این موبایل هوشمند هنوز به بازار عرضه نشده و حتی شرکت به‌طور رسمی نیز از آن پرده برداشته است. اما مثل هر موبایل دیگری که در شرف معرفی است، حول‌محور موتورولا وان پرو شایعات زیادی منتشر شده است. به‌تازگی نیز بخشی از مشخصات و ویژگی‌های موتورولا وان پرو به بیرون درز کرده است که در زیر برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم.

مشخصات تازه‌ای از موتورولا وان پرو منتشر شد - تکفارس 

موتورولا وان پرو دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی و از نوع سوپر AMOLED خواهد بود که کیفیت بالایی دارد. گفتنی‌ست فن‌آوری ساخت صفحه‌نمایش روشنایی بالایی را برای نمایشگر به ارمغان آورده و به این ترتیب حتی در زیر نور خورشید نیز قادر به دیدن محتواهای موبایل خواهید بود. اندازه بزرگ نیز یکی دیگر از مزیت‌های این صفحه جذاب شمرده می‌شود تا تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها با لذت بیش‌تری همراه باشد. اما چیزی که موتورولا وان پرو را از سایر رقبای خود متمایز می‌سازد و آن را تبدیل به یک گوشی هوشمند فوق‌العاده می‌نماید، پردازنده قدرت‌مند است. شرکت سازنده از یک تراشه آمریکایی توان‌مند و درنده (!) بهره برده که از هر لحاظ نیاز کاربران را پوشش می‌دهد. در حقیقت فرقی نمی‌کند که علاقه‌مند به چه نوع بازی‌ها و چه برنامه‌هایی باشید؛ در هر صورت با کمک موتورولا وان پرو می‌توانید طیف وسیعی از برنامه‌ها و بازی‌ها را بدون مواجه شدن با کندی سرعت اجرا کنید. برای این‌که با مشکل کمبود حافظه روبه‌رو نشوید، تولیدکننده ۱۲۸ گیگابایت برای‌تان در نظر گرفته که می‌توان گفت هر کسی را راضی می‌کند. البته نباید از مقدار حافظه رم غافل شد. چیزی در حدود ۸ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته تا بدون مشکل چند برنامه و بازی را به‌صورت همزمان اجرا کنید. دوربین‌های باکیفیتی نیز در دسترس‌تان قرار دارد تا خاطرات‌تان را به‌همراه کوچک‌ترین جزئیات ثبت کنید. همچنین زوم اپتیکال نیز فراهم شده تا بدون افت کیفیت تصویر، قادر به بزرگ‌نمایی روی سوژه و محیط مورد نظرتان باشید. قیمت این دستگاه تقریبا ۴۰۰ یورو خواهد بود که با توجه به قابلیت‌های فوق ارزش خرید بالایی را برای موتورولا وان پرو رقم خواهد زد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا موتورولا می‌تواند با عرضه گوشی هوشمند جدید خود سهم بیش‌تری از بازار را به‌دست آورد؟ آیا این شرکت موفق خواهد شد که به یکی از محبوب‌ترین برندها تبدیل گردد؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید