جیلبریک به آیفون بازگشت - تکفارس 
جیلبریک به آیفون بازگشت - تکفارس 
جیلبریک به آیفون بازگشت - تکفارس 

جیلبریک به آیفون بازگشت

سجاد اسدی
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 13:33
جیلبریک به آیفون بازگشت - تکفارس 

در روزهای انتشار اولین آیفون برخی اعتقاد داشتند که iOS با توجه به محدودیت‌هایش، کارایی کمتری نسبت به سایر سیستم‌ عامل‌ها دارد. امروزه هم برخی از افراد هستند که همچنان بر عقیده خود استوارند. حالا خبر خوبی برای این افراد منتشر شده است.

اگر شما هم یکی از همین افراد هستید، باید خوشحال باشید که بدانید جیلبریک Pwn20wnd برای آیفون‌های مدرن مجدداً معرفی شده.

آخرین نسخه iOS یعنی ۱۲٫۴ برای رفع برخی باگ‌های iOS 12.3 معرفی شد که در این نسخه همچنین اجازه نصب جیلبریک Pwn20wnd داده شده است.

این جیلبریک کاملاً رایگان بوده و در دسترس عموم است. هرچند نباید فراموش کرد که نصب این جیلبریک ممکن است برخی ریسک‌ها و خطرات را نیز به دنبال داشته باشد. به سبب آسیب‌پذیر بودن این جیلبریک، تجربه این قابلیت روی نسخه جدید iOS ممکن است باعث افت عملکرد گوشی در برخی زمینه‌ها شود. برای مثال، با جیلبریک کردن آیفون خود، برنامه‌های مخرب می‌توانند دسترسی کاملی به اطلاعات شخصی شما داشته باشند.

از آنجا که اپل سعی کرده تا آیفون‌های خود را از زمان محبوبیت جیلبریک‌ها تاکنون گسترش دهد، احتمال می‌رود که مردم اقبال و تمایل زیادی برای عرضه مجدد جیلبریک نداشته باشند؛ علی الخصوص با توجه به ریسک‌ها و خطرات احتمالی در زمینه امنیت تلفن‌های همراه. با این حال، برای آن‌هایی که به دنبال دسترسی بدون محدودیت به سیستم عامل گوشی‌های اپل خود هستند، بازگشت جیلبریک به آیفون اتفاق خوش یمنی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید