نرم‌افزار Notepad وارد فروشگاه مایکروسافت شد - تکفارس 
نرم‌افزار Notepad وارد فروشگاه مایکروسافت شد - تکفارس 
نرم‌افزار Notepad وارد فروشگاه مایکروسافت شد - تکفارس 

نرم‌افزار Notepad وارد فروشگاه مایکروسافت شد

بهنام خدابخشی
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 16:29
نرم‌افزار Notepad

امروز کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که نرم‌افزار Notepad به صورت رسمی در فروشگاه این کمپانی وارد شده است و کاربران می‌توانند جهت یادداشت‌برداری متون خود، به راحتی این نرم‌افزار را از Microsoft Store دانلود نمایند.

این نرم‌افزار که به صورت پیش‌فرض بر روی ویندوز ۱۰ نصب شده است، بیش از ۳۰ سال است که همراه با سیستم‌عامل‌های مایکروسافت بوده و در این مدت تغییرات بسیاری نیز داشته است. این تغییرات شامل قابلیت پشتیبانی از نقاط انتهایی خطوط متن‌ها، جستجوی دسته‌بندی، نشانگر عدم وجود محتوای ذخیره شده و صرفه‌جویی در محتوای یادداشتی و … است. با تمامی این تفاسیر، به منظور دریافت هر یک از این بروزرسانی‌ها باید ویندوز خود را به آخرین ساخت ویندوز ۱۰ یعنی ساخت ۱۸۹۶۳ (۲۰H1) ارتقا داده باشید، زیرا در این صورت تمامی این نرم‌افزارهای ضروری به صورت خودکار بروزرسانی خواهند شد.

مایکروسافت در خصوص ورود Notepad به داخل فروشگاه نرم‌افزاری خاطر نشان کرد که این امر سبب می‌گردد تا انعطاف‌پذیری کمپانی به منظور پاسخگویی به مسائل و بازخوردها در خارج از محدوده‌ی نسخه‌های ویندوز فراهم گردد. به احتمال زیاد این کمپانی قصد دارد تا سایر نرم‌افزارهای پیش‌فرض ویندوز ۱۰، از جمله نرم‌افزار Paint را وارد Microsoft Store نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید