محصول جدید دل در راه است - تکفارس 
محصول جدید دل در راه است - تکفارس 
محصول جدید دل در راه است - تکفارس 

محصول جدید دل در راه است

علی اسکندری
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - 23:31
محصول جدید دل در راه است - تکفارس 

شرکت‌های زیادی در بخش فن‌آوری فعالیت می‌کنند و دل یکی از همین برندهای برتر و محبوب این حوزه شمرده می‌شود. شرکت مذکور برای سال‌هاست که در بازار محصولات دیجیتال و تکنولوژی فعال است و تا حالا از دستگاه‌های جذاب و کارآمدی پرده برداشته است. در حقیقت فرقی نمی‌کند که چه انتظاراتی از یک محصول دیجیتال داشته باشید، در هر صورت دل می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. دستگاه‌های این شرکت از کیفیت بالا و طراحی زیبایی بهره می‌برند و بعضا قدرت بسیار بالایی نیز دارند. با این همه، چند سالی‌ست نوآوری خاصی در محصولات دل دیده نمی‌شود. اما سوال اصلی این‌جاست که آیا این وضع ادامه می‌یابد؟ به‌نظر می‌رسد دل در حال تدارک یک محصول جدید است.

همان‌طور که قبل‌تر گفتیم دل جزو برترین و محبوب‌ترین شرکت‌‌های فعال در زمینه فن‌آوری و کامپیوترهای شخصی است. این شرکت در سال‌های اخیر به ساختن محصولات گوناگون نیز پرداخته است تا بتواند سهم خود را از بازار بیش‌تر نماید. چراکه تقریبا هر سال برندهای بیش‌تری به این حوزه وارد می‌شوند و با ارائه کالاهای جدیدی قصد جلب نظر کاربران را دارند. برای همین گفته می‌شود در چند سال گذشته سود دل روبه کاهش بوده و علی‌رغم معرفی گجت‌های هوشمند مختلف از طرف شرکت تولیدکننده، بازهم دل نتوانسته نظرات کاربران را به‌سمت خود نماید. اما این موضوع در حال تغییر است. اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که برند آمریکایی می‌خواهد به‌زودی از یک کامپیوتر شخصی منحصر به فرد پرده بردارد. این دستگاه تقریبا شبیه هیچ گجت هوشمند بازار نیست و می‌توان گفت نمونه‌اش پیدا نمی‌شود. کیفیت بالا و قابلیت‌های متعدد جزو ویژگی‌های جداناپذیر این دستگاه خواهند بود.

با این حال چیزی که این گجت هوشمند را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند، ویژگی انعطاف‌پذیر بودن آن است. بله، درست خواندید! دل قصد دارد در ماه‌های آینده (یا شاید دو-سه سال آینده) یک دستگاه انعطاف‌پذیر به بازار ارائه دهد که از هر لحاظ نیاز کاربران و مشتریان را پوشش می‌دهد. همین موضوع موجب می‌شود که کمی در مورد آینده حوزه تکنولوژی و کامپیوترهای شخصی فکر کنیم. کارشناسان می‌گویند که فن‌آوری‌ها و دستگاه‌های انعطاف‌پذیر زندگی مدرن جدیدی را تشکیل می‌دهند که در آن کم‌تر محدودیتی وجود دارد. برای مثال کامپیوترهای انعطاف‌پذیر این امکان را به شما می‌دهند تا راحت‌تر آن‌ها را جابه‌جا کنید و حتی در سفر نیز یک کامپیوتر شخصی حرفه‌ای همراه‌تان باشد. اما قصد از انعطاف‌پذیر بودن یک کامپیوتر، افزایش اندازه صفحه‌نمایش دستگاه است. وقتی بتوان نمایشگر را به دو قسمت تقسیم کرد، در نتیجه به‌راحتی قادر خواهیم بود از یک صفحه بزرگ‌تر در یک قاب کوچک‌تر استفاده کنیم. برای درک بهتر این موضوع، بیایید نگاهی به گوشی‌های هوشمند شرکت‌ها بیندازیم. همین‌ حالا که در حال خواندن این خبر هستید، شرکت‌های مختلف در بخش موبایل‌های هوشمند، اقدام به معرفی مدل‌هایی کرده‌اند که انعطاف‌پذیر بوده و صفحه‌ای بزرگ‌تر در اختیار شما می‌گذارد. این در حالی‌ست که بیش‌تر آن‌ها قد و قواره‌ای مثل گوشی‌های معمولی دارند، اما با این تفاوت که صفحه‌ای بسیار بزرگ‌تر در اختیارتان می‌گذارند. این موضوع در مورد کامپیوترهای انعطاف‌پذیر نیز صدق می‌کند.

محصول جدید دل در راه است - تکفارس 

به تصویر بالا نگاه کنید. این پتنت توسط دل ثبت شده است که نشان یک کامپیوتر انعطاف‌پذیر می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این کامپیوتر از یک نمایشگر گسترده و بزرگ تشکیل شده که در زیر آن یک لولا دیده می‌شود. این بدان معناست که می‌توان صفحه‌ دستگاه را تا کرد و آن را به مقیاس کوچک‌تری تبدیل کرد. به این ترتیب محصول جدید دل به‌سادگی در کیف‌های کوچک قرار می‌گیرد و نیاز به فضای بزرگی ندارد. همچنین به‌لطف آن بسیاری از کارها ساده‌تر انجام می‌شود. برای مثال در صفحه‌نمایش بزرگ‌تر طراحان با خاطری آسوده می‌توانند اقدام به کشیدن طرح مورد علاقه خود کنند. در ضمن این ویژگی مزیتی بزرگ برای یک کامپیوتر محسوب می‌شود که حتما نظر علاقه‌مندان بازی را به‌سمت خود جلب می‌کند. از آن‌جا که گیمرها می‌توانند در صفحه‌ای بزرگ بازی‌های ویندوزی را تجربه نمایند. از برنامه‌های ویرایش تصویر و ویدیو استفاده می‌کنید؟ مشکلی نیست! با کمک کامپیوتر انعطاف‌پذیر دل قادرید به‌راحتی و بدون دردسر این کارها را در صفحه‌ای بزرگ انجام دهید.

نظر شما در این مورد چیست؟‌ آیا دل می‌تواند محصول مورد نظر خود را تولید و به مشتریان خود عرضه کند؟ آیا ساختن یک کامپیوتر شخصی قابل‌حمل و انعطاف‌پذیر امکان‌پذیر است؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید