پای لایم بیش از پیش به گوگل مپ باز شد - تکفارس 
پای لایم بیش از پیش به گوگل مپ باز شد - تکفارس 
پای لایم بیش از پیش به گوگل مپ باز شد - تکفارس 

پای لایم بیش از پیش به گوگل مپ باز شد

سجاد اسدی
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - 16:58
پای لایم بیش از پیش به گوگل مپ باز شد - تکفارس 

با پیشرفت روزافزون سرویس اشتراک دوچرخه موسوم به لایم، حالا گوگل هم در اپلیکیشن نقشه خود، امکانات بیشتری را برای دسترسی بهتر به این سرویس اضافه کرده است.

پس از معرفی لایم (سرویس اشتراک دوچرخه) و همچنین اپلیکیشن نقشه این سرویس، گوگل حالا امکانات بیشتری را برای استفاده کنندگان از این سرویس فراهم آورده است. در آخرین بروزرسانی اپلیکیشن گوگل مپ تب جدیدی به نام ترانزیت به آن اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا هم برای راه رفتن و هم برای دوچرخه‌سواری بتوانند به لایم دسترسی داشته باشند.

مضاف بر این، گوگل مپ اطلاعات کامل‌تری در زمینه مسافت، قیمت و میزان باطری وسیله نقلیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نباید از یاد برد که گوگل بهترین مسیر پیاده‌روی را نیز می‌تواند به شما پیشنهاد کند. پس از عرضه آخرین بروزرسانی، باید برای دیدن لایم‌ها از طریق تب دوچرخه‌سواری در گوگل مپ، ابتدا مبدأ و مقصد را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه لایم از طریق تب زیرشاخه که در پایین صفحه قابل مشاهده است، ضربه بزنید.

در صورتی که دوچرخه‌ یا اسکوتری در نزدیکی شما باشد، پس از این انجام مراحل گفته شده، جزئیاتی در رابطه با این وسایل نقلیه به صورت خودکار بر روی نقشه شما نمایش داده می‌شود. همچنین یک مسیر پیاده‌روی تا نزدیک ترین ایستگاه لایم و یک مسیر دوچرخه‌سواری برای طی کردن مسیر نیز به نمایش در می‌آید.

گفتنی است که تب پیاده‌روی با استفاده از نزدیکترین لایم به عنوان یک گزینه جایگزین، مسیر مناسب و مدت زمان تخمینی برای طی کردن مسیر را به شما نمایش خواهد داد. اگر اپلیکیشن لایم بر روی گوشی هوشمند شما نصب نیست، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه لایم در گوگل مپ، مستقیماً به صفحه این اپلیکیشن در اپ‌استور یا گوگل پلی رفته و این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید.

در حال حاضر، لایم در بسیاری از شهرهای آمریکا در دسترس است که در ادامه می‌توانید لیست این شهرها را ببینید: آتلانتا، بالتیمور، بلومینگتون، بویس، شیکاگو، دنور، هوبوکن، ایندیاناپولیس، لیتل راک، لس آنجلس، لوئیزویل، میامی، مونتنری، مانتن ویو، اوکلند، اورلاندو، فینیکس، ساکرامنتو، سن دیگو، سن خوزه، سن مارکوس، سانتا باربارا، اسکاتس‌دیل، ساوت بند، استیس‌بورو، تامپا و وانشگنتن دی سی.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید