ساده‌تر شدن اجرای کامل بازی‌های ویندوز بر روی مک - تکفارس 
ساده‌تر شدن اجرای کامل بازی‌های ویندوز بر روی مک - تکفارس 
ساده‌تر شدن اجرای کامل بازی‌های ویندوز بر روی مک - تکفارس 

ساده‌تر شدن اجرای کامل بازی‌های ویندوز بر روی مک

امیر عسگری
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - 17:30
ساده‌تر شدن اجرای کامل بازی‌های ویندوز بر روی مک - تکفارس 

نرم‌افزار مجازی سازی Parallels Desktop برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا در کنار سیستم عامل مک، سیستم عامل ویندوز را نیز اجرا کنید.

حالا با ارائه نسخه ۱۵ این نرم‌افزار پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۱ نیز به آن اضافه شده است. با این ویژگی حالا رندرهای سه‌بعدی تا ۱۵ درصد سریعتر انجام خواهند شد. قابلیت‌ sidecar که در نسخه کاتالینا (Catalina) هم وجود دارد به این نسخه اضافه شده و پشتیبانی از قلم اپل و بهبود درگ و دراپ (Drag and Drop) نیز از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید است.

این برنامه همچنان توانایی اجرای درست همه بازی‌ها را ندارد، ولی ویژگی‌های دیگر آن قابل توجه است. به غیر از بهبودهایی که در زمینه اجرای بازی صورت گرفته است، حالا با پیشرفت نسخه ۱۵، شما می‌توانید نرم‌افزارهای آفیس را ۸۰درصد سریعتر از قبل بازکنید و همچنین از بسیاری نرم‌افزارها مانند ۳Dمکس ۲۰۲۰ استفاده نمایید.

در کنار دایرکت ایکس ۱۱، Parallels Desktop 15 از ویژگی جدید سیستم عامل مک کاتالینا، یعنی Sidecar نیز پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی شما می‌توانید هنگامی که از آیپد بعنوان نمایشگر دوم مک خود استفاده می‌کنید، برنامه‌های ویندوز را در آن اجرا کنید. ضمن اینکه پشتیبانی از قلم اپل نیز بهبود یافته است.

قابلیت به اشتراک‌گذاری جدید نیز به شما اجازه می‌دهد تا فایلهای مک خود را از طریق برنامه ایمیل ویندوز ارسال کنید. همچنین برای تصاویر قابلیت درگ و دراپ نیز اکنون از طریق سافاری و دیگر برنامه‌های سیستم عامل مک فراهم شده است.

Parallels Desktop 15 اکنون با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در دسترس است و شما می‌توانید قابلیت‌ دسترسی به ویژگی‌های نسخه‌های پرو و بیزینس را برای یکسال به قیمت ۹۹ دلار خریداری نمایید. اگر نسخه قدیمی را در اختیار دارید می‌توانید با پرداخت ۴۹٫۹۹ دلار آن را بروزرسانی نمایید. این نسخه برای اجرا به نسخه موهاوی یا جدیدتر نیاز دارد و انتظار می‌رود تا ویژگی‌های جدید همزمان با رونمایی از نسخه کاتالینا عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید