آیپد آتی اپل سه دوربین خواهد داشت - تکفارس 
آیپد آتی اپل سه دوربین خواهد داشت - تکفارس 
آیپد آتی اپل سه دوربین خواهد داشت - تکفارس 

آیپد آتی اپل سه دوربین خواهد داشت

سید محمد معلمی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 08:30
آیپد آتی اپل سه دوربین خواهد داشت - تکفارس 

اپل تصمیم دارد در کنار رونمایی از خانواده آیفون ۱۱، آیپدهای جدید خود را هم معرفی کند تا آنها را به عنوان دستگاه‌های مناسب برای عکسبرداری در اختیار کاربران قرار دهد.

اگرچه تبلت‌ها معمولاً برای عکاسی استفاده نمی‌شوند ولی کمپانی مالک iOS قصد دارد این نگرش را تغییر دهد. حالا و بر اساس ادعای برخی حساب‌های کاربری در توییتر، امسال قرار است ۳ دوربین در آیپدهای پرو وجود داشته باشد تا تبلت‌های اپل با گوشی‌هایش هماهنگ باشند. این اکانت، به یکی از تولیدکنندگان قطعات از چین اشاره کرده و گفته علی‌رغم اینکه تولید تبلت با یک لنز در بازار رویه‌ای معمولی است ولی رخ دادن چنین تغییری بعید به نظر نمی‌رسد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی تب اس ۶ سامسونگ (Galaxy Tab S6) نیز چند لنز به عنوان دوربین عقب خود دارد تا اولین تبلت پیشرفته دنیا لقب گیرد که به چنین ماژولی مجهز شده است.

به علاوه، اپل هم تصمیم گرفته تبلت‌های پرچمدار خود را به چندین دوربین تجهیز نماید بنابراین شایعه شده آیپد ۱۰٫۲ اینچی که نمونه پیشرفته‌تر آیپد ۹٫۷ اینچی است، امکان دارد دو لنز داشته باشد.

اگرچه کاربران ظاهر فعلی تبلت‌های اپل را دوست دارند ولی گویا باید شاهد رونمایی از آیپدی باشیم که نمایشگری بزرگ‌تر را در همین بدنه جای داده است.

در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود اپل از محصولات جدید خود در فصل پاییز امسال رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید