رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q معرفی شد - تکفارس 
رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q معرفی شد - تکفارس 
رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q معرفی شد - تکفارس 

رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q معرفی شد

سید محمد معلمی
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 15:03
رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q معرفی شد - تکفارس 

هوآوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که دیشب برگزار شد، علاوه بر اینکه سیستم عامل اختصاصی‌اش را معرفی کرد، از رابط کاربری جدیدش نیز به صورت رسمی رونمایی به عمل آورد. این پوسته نرم‌افزاری مبتنی بر اندروید Q خواهد بود و به‌گونه‌ای باز طراحی شده تا با حالت تیره یا دارک مد اندروید ۱۰ سازگاری داشته باشد و عملکرد سریع‌تری از خود به ثبت برساند.

در رابط کاربری جدید محصولات هوآوی، شاهد آیکون‌هایی خواهیم بود که ظاهرشان دایره‌ای‌تر شده و انیمیشن‌های بیشتری در آن به کار رفته است. حالت تیره هم در این پوسته به طور کلی با تمامی نرم‌افزارها سازگاری خواهد داشت بنابراین کاربرانی که می‌خواهند از این قابلیت در گوشی‌های خود بهره ببرند، از این پس خواهند توانست. به علاوه، گزینه‌های صفحه نمایش همیشه روشن و ظاهرهای جدید برای تقویم و ساعت هم در اختیار دارندگان گوشی‌های هوآوی و آنر قرار خواهد گرفت.

 

در زمینه عملکرد، به خاطر بهبود فایل‌های سیستمی EROFS و پردازنده گرافیکی Turbo 3.0، EMUI 10 سرعت بیشتری خواهد داشت و تأخیر اجرای نرم‌افزارها دیگر از بین رفته است.

هوآوی همچنین نوعی رابط میان گوشی‌ها و رایانه‌ها معرفی کرد که هماهنگی چند صفحه نمایشی نام دارد. بر این اساس، شما می‌توانید دو دستگاه را به صورت بیسیم به هم وصل کنید و محتواهای گوشی را در رایانه پخش نمایید و از این طریق به فایل‌های موبایل و پیام‌ها دسترسی داشته باشید.

 

اپلیکیشن جدید دیگری که از سوی هوآوی HiCar نامیده شده، گوشی را با سیستم پخش محتوای رسانه‌ای و اطلاعاتی خودرو هماهنگ می‌کند تا افراد حاضر در اتاقک ماشین بتوانند موسیقی‌های در حال پخش را کنترل کرده و مسیریابی را راحت‌تر انجام دهند.

در پایان اشاره کنیم، اولین گوشی که به EMUI 10 مجهز می‌شود، هوآوی میت ۳۰ پرو خواهد بود و دارندگان مدل‌های خانواده پی ۳۰ می‌توانند از تاریخ ۸ سپتامبر به بعد، منتظر دریافت این رابط کاربری باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید