تاریخ برگزاری کنفرانس خبری نوکیا در IFA 2019 مشخص شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری کنفرانس خبری نوکیا در IFA 2019 مشخص شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری کنفرانس خبری نوکیا در IFA 2019 مشخص شد - تکفارس 

تاریخ برگزاری کنفرانس خبری نوکیا در IFA 2019 مشخص شد

مهرداد میرشاهی
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 09:28
تاریخ برگزاری کنفرانس خبری نوکیا در IFA 2019 مشخص شد - تکفارس 

تنها یک روز پس از مشاهده نام HMD Global در فهرست غرفه‌داران حاضر در رویداد IFA 2019، این شرکت که مسئولیت تلفن‌های هوشمند تحت برند نوکیا را بر عهده دارد، رسماً تائید کرده که قرار است برای نخستین بار در این مراسم سالانه حضور یابد.

کنفرانس خبری این شرکت فنلاندی در تاریخ پنج شنبه ۱۴ شهریور ماه (۵ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) در ساعت ۴:۰۰ قبل از ظهر به وقت جهانی در برلین برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که قرار است شاهد چه رونمایی‌ها و اخباری در این کنفرانس باشیم. با این حال، گزارش‌ها و شایعات منتشر شده در این چند وقته، باعث شده است تا حدس و گمان‌های متعددی در خصوص محتوای این کنفرانس شکل بگیرد.

در حالی که قرار بود جانشین‌های دو تلفن هوشمند نوکیا ۵٫۱ و نوکیا ۶٫۱ در ماه‌های ژانویه و می امسال روانه بازار شوند، HDM Global اقدام به بازنگری چرخه تولید محصولات خود گرفت و عرضه آن‌ها با تاخیر روبرو شد. این شرکت هنوز به صورت رسمی ساخت نوکیا ۵٫۲ و نوکیا ۶٫۲ را تائید نکرده است اما گزارش‌های متعدد نشان از آن دارند که مراسم سالانه IFA 2019 بهترین گزینه برای معرفی این محصولات خواهد بود.

به غیر از این دو دستگاه ممکن است شاهد تلفن نوکیا ۷٫۲ نیز باشیم. نسخه قبلی این سری گوشی معمولاً تا ماه اکتبر هر سال معرفی نمی‌شود اما از آنجایی که گفته شده طراحی آن با نوکیا ۶٫۲ شباهت‌هایی خواهد داشت، معرفی همزمان آن‌ها رویه‌یِ جالب توجهی خواهد بود. هنوز کاملاً مشخص نیست که آیا نوکیا تلفن‌های هوشمند دیگری را نیز برای معرفی در این مراسم در برنامه دارد یا خیر.

HMD Gloabl تنها یکی از شرکت‌های متعددی است که در مراسم IFA امسال حضور خواهند داشت. پیش از این، حضور شرکت ال‌جی در این مراسم تائید شده بود. همچنین انتظار می‌رود دو شرکت سونی و هواوی نیز در آن حاضر شوند. انتظار می‌رود که در این رویداد، شرکت ال‌جی از LG G8X ThinQ و V60 ThinQ رونمایی کند و سونی نیز Xperia 2 و Xperia 20 را معرفی کرده و هواوی نیز از معرفی چیپست کیرین ۹۹۰ پرده‌برداری کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید