احتمال موفقیت امسال سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با محصولات ارزانتر - تکفارس 
احتمال موفقیت امسال سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با محصولات ارزانتر - تکفارس 
احتمال موفقیت امسال سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با محصولات ارزانتر - تکفارس 

احتمال موفقیت امسال سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با محصولات ارزانتر

Tayeb90
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 13:30
احتمال موفقیت امسال سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با محصولات ارزانتر - تکفارس 

سامسونگ پس از تجربه یک سه ماهه ناخوشایند، قصد دارد با گلکسی نوت ۱۰ خود به فروش بالاتری دست یابد. روندهای فروش نشان می‌دهد که فروش مدل‌های گران قیمت مانند گلکسی نوت‌ها کاهش یافته است؛ اما درباره مدل‌های ارزان‌تر آن‌ها مانند A90 افزایش داشته است.

اکنون این گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس کمی ارزان‌تر از آنچه انتظار می‌رود به فروش برسند. پیش از این گفته شده بود که قیمت گلکسی نوت ۱۰ ۲۵۶ گیگابایتی ۹۹۹ یورو خواهد بود، اما اکنون در آلمان با عنوان قیمت ارزان‌تر ۱۱۴۹یورو منهای ۵۰ یورو به فروش گذاشته می‌شود. همچنین درباره گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی قیمت از ۱۱۹۹ به ۱۱۴۰ یورو کاهش یافته است.

ایشان گاروال، ۱ آگوست ۲۰۱۹ در توییتر خود (@ishanagarwal24) اعلام کرد: «پیش از این آشکار شده بود اما حالا از طرف من تایید می‌شود. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ از قیمت ۹۴۹ یورو برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود. قسمت گلکسی نوت ۱۰ پلاس برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۱۰۹۹ یورو و برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۱۱۹۹ یورو خواهد بود. قیمت در کشورهای مختلف اروپایی اندکی متفاوت خواهد بود. به زودی درباره مدل‌های دیگر خود نیز خواهیم گفت».

درباره ارزان‌تر شدن نوت ۱۰ ۵۱۲ گیگابایتی و نوت ۱۰ پلاس یک ترابایتی چیزی گفته نشده است اما شرکت‌های مستقل سامسونگ و شرکت‌های حمل و نقل نیز باید به مقرون به صرفه شدن قیمت محصولات آن‌ها را یاری کنند.

ایشان گاروال، ۲ آگوست ۲۰۱۹ در توییتر خود گفت: «خدایا چرا مردم قبل از اینکه بپرسند توییت را کامل نمی‌خوانند؟! من گفتم اگر مدل‌های دیگری هم وجود داشته باشد، به ویژه درباره گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی».

البته نکته قابل توجه امسال این است که گلکسی نوت ۱۰ تنها یک صفحه نمایش ۱۰۸۰P خواهد داشت و بدون هدفون جک و باتری کوچک‌تر منتشر خواهد شد که این موضوع نشان می‌دهد ارزش معاملاتی و هزینه آن کمی تغییر کرده است اما امیدواریم این حرکت مخاطبان گلکسی نوت ۱۰ را نیز کمی گسترش دهد.

انتظار می‌رود هفته آینده پس از رویداد رونمایی گلکسی فروش آنلاین آغاز شود؛ اما یاد آوری می‌شود که قیمت‌گذاری بین کشورهای اروپایی مختلف، متفاوت خواهد بود، بنابراین شاید شما نتوانید مانند خریداران آلمانی معامله خوبی (با قیمت ارزان‌تر) داشته باشید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید