شرکت چینی بایت‌دنس در حال ساخت تلفن هوشمند جدیدی است - تکفارس 
شرکت چینی بایت‌دنس در حال ساخت تلفن هوشمند جدیدی است - تکفارس 
شرکت چینی بایت‌دنس در حال ساخت تلفن هوشمند جدیدی است - تکفارس 

شرکت چینی بایت‌دنس در حال ساخت تلفن هوشمند جدیدی است

مهرداد میرشاهی
۷ مرداد ۱۳۹۸ - 23:59
شرکت چینی بایت‌دنس در حال ساخت تلفن هوشمند جدیدی است - تکفارس 

شبکه اجتماعی چینی بایت‌دنس پس از امضای قرارداد با شرکت Smartisan Technology، روز گذشته اعلام کرد که در حال ساخت یک تلفن هوشمند جدید است.

برنامه‌های جدید این شرکت تکنولوژیکی در راستای گسترش بخش‌های کاری آن از دو قسمت ویدئو و اپلیکیشن‌های خبری است.

سخنگوی شرکت بایت‌دنس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کمپانی Smartisan پیش از توافق همکاری با آن‌ها در حال ساخت و توسعه این تلفن هوشمند بوده است. این سخنگو در این باره افزود:

این محصول، ادامه برنامه‌های قبلی Smartisan است که با هدف تامین نیازهای پایگاه قدیمی کاربران این شرکت در دست ساخت قرار داشته است.

روز دوشنبه گزارشی در این خصوص منتشر شد که در آن آمده که این تلفن هوشمند از هفت ماه پیش در حال توسعه است و وو دژو (Wu Dezhou)، مدیر اجرایی قبلی Smartisan از جمله افرادی بوده که بر ساخت این دستگاه تاکید داشته است.

اوایل سال جاری میلادی، بایت‌دنس مجموعه‌ای از اختراعات ثبت شده یا به اصطلاح پتنت‌های Smartisan را خریداری کرد. برخی از کارمندان Smartisan نیز به مجموعه بایت‌دنس منتقل شدند. این شرکت چینی این اتفاق را حرکتی عادی در زمینه جذب استعدادها خوانده است.

شرکت Smartisan یکی از بازیگران برجسته حوزه تلفن‌های هوشمند در چین محسوب می‌شود که بیشتر به واسطه بنیان‌گذارش، یعنی لوو یونگائو (Luo Yonghao) شناخته شده است.

بایت‌دنس در چند سال اخیر، سهم قابل توجهی در حوزه تکنولوژی بازار چین داشته و پیشرفت زیادی به خود دیده است. ژی یینگ (Zhi Ying)، مدیر بازاریابی بایت‌دنس، ژوئن گذشته اعلام کرد که Douyin، اپلیکیشن استریم ویدئوهای کوتاه این شرکت، ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در چین دارد. تیک‌تاک، همتای جهانی Douyin نیز رشد زیادی در بازار آمریکای شمالی داشته و با استقبال کاربران این منطقه روبرو شده است.

شرکت بایت‌دنس اخیراً سرمایه‌گذاری‌های متعددی کرده است که عمدتاً در حوزه شبکه‌های اجتماعی نیست. بر اساس گزارش رویترز، آن‌ها تاکنون افرادی از استارتاپ لندنی JukeDeck را به خدمت گرفته‌اند که زمینه فعالیت این استارتاپ، تولید موسیقی توسط هوش مصنوعی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید