آیفون‌های ۲۰۲۰ از تکنولوژی ۵G استفاده خواهند کرد - تکفارس 
آیفون‌های ۲۰۲۰ از تکنولوژی ۵G استفاده خواهند کرد - تکفارس 
آیفون‌های ۲۰۲۰ از تکنولوژی ۵G استفاده خواهند کرد - تکفارس 

آیفون‌های ۲۰۲۰ از تکنولوژی ۵G استفاده خواهند کرد

امیر عسگری
۷ مرداد ۱۳۹۸ - 21:30
آیفون‌های ۲۰۲۰ از تکنولوژی ۵G استفاده خواهند کرد - تکفارس 

پس از اخبار مربوط به خرید بخش مودم اینتل توسط اپل، حالا آیفون‌های ۲۰۲۰ این شرکت در صدر اخبار قرار گرفته‌اند. در حالی که وان‌پلاس، هواوی و سامسونگ گوشی‌های پرچمدار خود را با تکنولوژی ۵G ارائه می‌کنند، اپل فعلا قصدی برای انجام این کار ندارد.

طبق گزارش مینگ‌چی‌کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر معروف محصولات اپل، این شرکت قصد دارد تا تکنولوژی ۵G را بر روی آیفون‌های سال ۲۰۲۰ اضافه کند، آن هم نه تنها برای نسخه‌های ویژه بلکه برای تمامی مدل‌های اصلی.

 ما معتقدیم به دلایل زیر تمامی مدل‌های آیفون در سال ۲۰۲۰ از تکنولوژی ۵G بهره خواهند برد:

اپل پس از خرید بخش مودم‌های اینتل، منابع بیشتری برای توسعه تکنولوژی ۵G بر روی آیفون‌های خود خواهد داشت. ما انتظار داریم تا قیمت گوشی‌های اندروید ۵G در سال ۲۰۲۰ به ۲۴۹ تا ۳۴۹ دلار کاهش پیدا کند و این گوشی‌ها تنها از Sub-6GHz پشتیبانی کنند. نکته مهم این است که مصرف‌کنندگان استفاده از ۵G در سال ۲۰۲۰ را ضروری می‌دانند. بنابراین آیفون‌هایی که در سال ۲۰۲۰ با قیمت بالاتر فروخته می‌شوند باید از ۵G پشتیبانی کنند تا سهم خود را میان اپراتورها و کسانی که قصد خرید دارند، افزایش دهند. تقویت و توسعه ۵G می‌تواند برای اکوسیستم واقعیت افزوده اپل نیز سودمند باشد.

انتظار می‌رود عملکرد دوربین‌ آیفون‌های ۲۰۲۰ نیز بهبود پیدا کند. همانند هر محصولی با چنین چشم‌انداز طولانی‌ای نمی‌توان انتظار داشت تا تمام این شایعات به طور کامل به واقعیت بپیوندد و ممکن است در نهایت محصول تولید شده کمی متفاوت باشد. اگر اپل استفاده از ۵G را به سال ۲۰۲۱، که فناوری ۵G در همه‌جا حضور دارد، موکول کند آنگاه کاربران آیفون چه‌کاری انجام خواهند داد؟ آیا به یک تولیدکننده دیگر مراجعه می‌کنند؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید