قلم گلکسی تب S6 مغناطیسی خواهد بود - تکفارس 
قلم گلکسی تب S6 مغناطیسی خواهد بود - تکفارس 
قلم گلکسی تب S6 مغناطیسی خواهد بود - تکفارس 

قلم گلکسی تب S6 مغناطیسی خواهد بود

علی اسکندری
۲۷ تیر ۱۳۹۸ - 22:00
قلم گلکسی تب S6 مغناطیسی خواهد بود - تکفارس 

سامسونگ جزو برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. اما این کمپانی در بخش تبلت‌ها نیز فعالیت زیادی دارد و هر ساله مدل‌های زیادی را به بازار عرضه می‌کند. اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که تبلت جدید سامسونگ به‌زودی معرفی خواهد شد. این دستگاه زیبا گلکسی تب S6 نامیده خواهد شد.

بازار تبلت‌ها چند وقتی‌ست دیگر رونق قبل را ندارد و در سال‌های اخیر کاربران کم‌تری علاقه به خرید تبلت‌ها دارند. اما چرا این اتفاق افتاده است؟ به‌نظر می‌رسد دنیای موبایل‌های هوشمند توانسته بر بازار تبلت‌ها غلبه کند، چراکه بازار گوشی‌ها هم پیشرفت بسیار بیش‌تری دارد و هم مدل‌های مختلف در آن دیده می‌شوند. دو اصل نوآوری و تنوع باعث محبوبیت این دستگاه‌های کوچک شده‌اند. از این رو سامسونگ می‌خواهد دوباره جنب و جوش قبل را به دنیای تبلت‌ها برگرداند. به این ترتیب به‌طور مداوم به ارائه تبلت‌های مختلف می‌پردازد که با مشخصاتی جذاب به بازار عرضه می‌شوند. یکی از همین تبلت‌ها گلکسی تب S6 خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید غول کره‌ای به‌زودی از گوشی پرچم‌دار و گران‌قیمت خود معرفی خواهد کرد و شاید در کنار مراسم پرده‌برداری این گوشی نیز شاهد عرضه گلکسی تب S6 باشیم. اما چرا شایعات حول‌محور این تبلت تا این حد افزایش یافته است؟ می‌توان گفت ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص گلکسی تب S6 باعث محبوبیت آن شده‌اند. گفته می‌شود تبلت سامسونگ دارای یک قلم حرفه‌ای از نوع مغناطیسی است.

قلم گلکسی تب S6 مغناطیسی خواهد بود - تکفارس 

این مشخصه برای اولین بار در سری تبلت‌های سامسونگ به‌چشم می‌خورد و قابلیت‌های بسیاری را به ارمغان آورده. برای مثال با این قلم مغناطیسی به‌راحتی می‌توانید به طراحی ساده یا حرفه‌ای بپردازید، از آن‌جا که به‌نظر می‌رسد این قلم به فشار نیز حساس باشد. جدای از این ویژگی مغناطیسی این قلم به سامسونگ این امکان را داده تا دیگر جایگاهی را درون تبلت برای قلم در نظر نگیرد و از آن فضای اضافی برای افزایش ظرفیت باتری بهره ببرد. در حقیقت قلم گلکسی تب S6 به قسمت پشتی آن خواهد چسبید. از این رو انتظار می‌رود کار با این قلم ساده باشد. اما مشخصات دیگری نیز از نبلت کره‌ای به بیرون درز کرده که در زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم.

شایعات و اخبار نشان می‌دهند در قاب پشتی گلکسی تب S6 دو دوربین قرار خواهد گرفت. به این ترتیب قادر به گرفتن تصاویری خیره‌کننده خواهید بود. خوشبختانه در بخش جلویی نیز یک دوربین باکیفیت قرار می‌گیرد. به این ترتیب می‌توانید با دوستان خود در اسکایپ صحبت کنید یا تماس تصویری با دوستان‌تان برقرار نمایید. گفته می‌شود گلکسی تب S6 (مثل گوشی گلکسی نوت ۱۰) فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود. از این رو دیگر نمی‌توانید از هندزفری گران‌قیمت و سیمی‌تان در گلکسی تب S6 بهره ببرید. البته اگر بتوانید وجود رابط را تحمل کنید (که بعید می‌دانم!) قادرید از هدفون سیمی‌تان استفاده کنید. محصول سامسونگ دارای چهار اسپیکر خواهد بود موسیقی‌ها را با میزان صدای بلندی پخش کند. پس گلکسی تب S6 دستگاهی مناسب برای خوره‌های موسیقی محسوب می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در صورت عرضه گلکسی تب S6 به بازار حاضر به خرید آن خواهید بود؟ خوشحال خواهیم که نظرتان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید