محصول مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی تب A7 (2020) فاش شد - تکفارس 
محصول مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی تب A7 (2020) فاش شد - تکفارس 

محصول مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی تب A7 (2020) فاش شد

مهرداد میرشاهی
۹ شهریور ۱۳۹۹ - 10:33
محصول مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی تب A7 (2020) فاش شد - تکفارس 

حدود چهار ماه پس از رونمایی از گلکسی تب A 8.4 (نسخه ۲۰۲۰)، سامسونک اینک خود را برای عرضه یک تبلت دیگر از سری A آماده می‌کند. این تبلت جدید که ظاهراً گلکسی تب A7 (نسخه ۲۰۲۰) نام دارد، به یک صفحه نمایش ۱۰٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ x 2000 مجهز است و احتمالاً در نیمه نخست ماه سپتامبر میلادی منتشر خواهد شد.

به لطف ایوان بلس (Evan Blass)، می‌توان نگاهی جامع به دو نسخه سامسونگ گلکسی تب A7 (2020) انداخت: طلایی و خاکستری. همانطور که از تصاویر زیر پیداست، گلکسی تب A7 از نظر طراحی هیچ نکته خاص و جدیدی ندارد اما از آنجایی که با محصول گران‌قیمتی طرف نیستیم، نمی‌توان به این موضوع خرده‌ای گرفت.

تبلت جدید سامسونگ از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام یعنی اسنپدراگون ۶۶۲ قدرت می‌گیرد – پردازنده‌ای میان رده و نسبتاً جدید که در اجرای کارهای روزمره، عملکردی بی عیب و نقص دارد. از جمله دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اندروید ۱۰، سه گیگابایت حافظه رم و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

طبق گفته یک خرده‌فروشی بلژیکی (به نقل از GalaxyClub)، گلکسی تب A7 در تاریخ شنبه ۲۲ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) در اروپا عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های جدید، نسخه ۳۲ گیگابایتی و فقط Wi-Fi آن ۲۳۵ یورو (حدود ۲۸۰ دلار) قیمت دارد و قیمت نسخه LTE و ۶۴ گیگابایتی آن نیز ۳۲۰ یورو (۳۸۰ دلار) است.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در ماه سپتامبر، نسبت به عرضه جهانی گلکسی تب A7 (نسخه ۲۰۲۰) اقدام کند. برای کسب اطلاعات رسمی و بیشتر در خصوص این تبلت جدید، باید منتظر گزارش‌های جدید و اطلاعیه‌های رسمی شرکت کره‌ای سامسونگ بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید