به‎‏روزرسان آتی ویندوز ۱۰ چنگی به‎دل نمی‎زند - تکفارس 
به‎‏روزرسان آتی ویندوز ۱۰ چنگی به‎دل نمی‎زند - تکفارس 
به‎‏روزرسان آتی ویندوز ۱۰ چنگی به‎دل نمی‎زند - تکفارس 

به‎‏روزرسان آتی ویندوز ۱۰ چنگی به‎دل نمی‎زند

محمدرضا موسوی
۱۱ تیر ۱۳۹۸ - 18:00
به‎‏روزرسان آتی ویندوز ۱۰ چنگی به‎دل نمی‎زند - تکفارس 

جزئیاتی از به‎روزرسان آتی شرکت آمریکایی مایکروسافت، برای ویندوز ۱۰ فاش شده است که در ادامه به آن‎‎ها می‎پردازیم با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت، برخی جزئیات به‌روز رسان آتی خود موسوم به ۱۹H2 که دومین به‎روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ در سال جاری محسوب می‎شود را فاش کرده است. متأسفانه به نظر می‎رسد که این یک به‎روزرسان جزئی باشد که تغییرات زیادی در ویندوز اعمال نمی‎کند. مایکروسافت مدعی است که بهبود عملکرد سیستم، قابلیت‎های جدید برای شرکت‎ها و افزایش کیفیت ازجمله مواردی هستند که پس از  به‎روزرسانی برای کاربران ویندوز ۱۰ به دست می‎آیند. ردموندی‎ها قصد دارند این آپدیت جدید را در ماه سپتامبر ارائه دهد.

خوشبختانه به نظر می‎رسد مایکروسافت در نظر دارد تا فرایند دریافت به‎روزرسان آتی را آسان‌تر کند. این شرکت گفته که قصد دارد از فناوری‌‎های سرویس‌دهی برای ارائه این به‎روزرسان استفاده کند و این بدین معناست که فرایند دریافت شباهتی به دریافت به‎روزرسان‎هایی که هر دو سال یک بار منتشر می‎شوند نخواهد داشت و مشابه فرایند‎های دریافت ساده ماهانه، خواهد بود. در نظر داشته باشید که این به‎روزرسان تنها برای کاربرانی در دسترس قرار خواهد گرفت که دستگاهشان از نسخه ماه می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ برخوردار باشد.

از ابتدای هفته کنونی، انتشار ۱۹H2 برای کاربران برنامه Slow Ring در Windows Insider آغاز شد. به‌روزرسان اولیه بیشتر برای بررسی فرایند عرضه و نه ارائه قابلیت‎های جدید است و مایکروسافت مدعی است که کاربران پس انجام به‌روزرسانی متوجه تغییرات اعمال شده نخواهند شد. این شرکت وعده داده که با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار به‎روزرسانی، جزئیات بیشتری در خصوص آن ارائه دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید