نسخه‌های جدید P30 Pro با ۶ و ۱۲ گیگ رم عرضه خواهند شد - تکفارس 
نسخه‌های جدید P30 Pro با ۶ و ۱۲ گیگ رم عرضه خواهند شد - تکفارس 
نسخه‌های جدید P30 Pro با ۶ و ۱۲ گیگ رم عرضه خواهند شد - تکفارس 

نسخه‌های جدید P30 Pro با ۶ و ۱۲ گیگ رم عرضه خواهند شد

ربین قهرمانی
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 21:00
نسخه‌های جدید P30 Pro با ۶ و ۱۲ گیگ رم عرضه خواهند شد - تکفارس 

اگر طرفداران شرکت هواوی و محصولاتشان باشید؛ حتماً خبر دارید که گوشی P30 Pro چندین ماه پیش در بازار عرضه شدند و توانستند که نظرهای زیادی را به خود جلب کنند. حال شرکت بزرگ گوشی سازی هواوی می خواهد که نسخه های جدید این گوشی عظیم را در دو نسخه ۶ و ۱۲ گیگ رم، وارد بازارهای جهانی کند. این نسخه های جدید، تاییدیه سازمان تننا را دریافت کرده اند. در ادامه خبر با سایت تکفارس همراه باشید.

شرکت بزرگ گوشی سازی چینی، مدتی پیش با سری جدید پرچمدار خود، یعنی گوشی‌های سری پی۳۰ و پی ۳۰ پرو، توانست بر بازار جهانی موبایل غلبه کند و گوشی‌های عظیمی را در زمینه گوشی‌‌های دوربین محور ارائه کند. حال این شرکت عظیم برای اینکه در سطح جهانی حرف اول را بزند، سری‌های ۶ و ۱۲ گیگابایتی رم این گوشی‌ها را نیز عرضه می‌کند. این دو مدل جدید فقط در زمینه رم با سایر نسخه های پی ۳۰ پرو متفاوت خواهند بود.

گزارش‌ های گذشته نشان می‌دادند که دو مدل VOG-AL00 و VOG-TL00 متعلق به سری گوشی‌ های معرفی نشده‌ی هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو هستند. حال مدل جدیدی از مدل پی ۳۰ پرو این خانواده در سایت TENAA دیده شده است. این سایت از دریافت تاییدیه توسط یک مدل جدید با نام VOG-AL00m خبر می‌دهد که می‌تواند به عرضه‌ی مدل P30 Pro در دو نسخه جدید که همان نسخه هایی با رم ۶ و ۱۲ گیگابایتی هستند، اشاره داشته باشد. قرار است که این گوشی در سه نسخه مختلف با ۸ گیگا بایت رم و ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و همچنین با ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی در بازار چین به فروش می‌رسد و قیمت این سری، به ترتیب، به این شیوه است: ۷۹۴ دلار٬ ۸۶۶ دلار و ۹۸۲ دلار.

بر طبق این لیست، اینگونه به نظر می‌رسد که گوشی P30 پرو با د نسخه دیگر نیز وارد بازار های جهانی می شود و آن هم رم ۶ گیگ و ۱۲ گیگ است. در تصویر زیر می‌توانید این موارد گفته شده را مشاهده کنید.

نسخه‌های جدید P30 Pro با ۶ و ۱۲ گیگ رم عرضه خواهند شد - تکفارس 

همانطور که در بالا گفتیم، این دونسخه جدید از پرچداران شرکت هواوی، یعنی پی ۳۰ پرو، می تواند به نسخه ۶ و ۱۲ گیگابایتی رم این گوشی اشاره داشته باشد و این شرکت عظیم بخواهد این گوشی را در تمامی نسخه ها بیرون دهد. حال خبری دیگر نیز آمده است که به این نکته اشاره دارد که این گوشی قرار است در نسخه ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه و ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه نیز عرضه شود. این مورد مربوط می شود به ثبت مدل جدیدی به شماره ELE-AL00m که مدتی قبل منتشر شد. این اخبارهای جدید حاکی از آن است که این شرکت عظیم و کارآمد چینی می‌ خواهد که پرچمداران جهانی خود را برای هر نوع سلیقه ای طراحی کن تا هر چه بیشتر فروش داشته باشد. این گوشی جدید هواوی بسیار شناخته شده است و تمامی کسانی که به گوشی‌ های دوربین محور علاقه دارند، می توانند این گوشی بسیار مشهور و عظیم را خریداری کنند.

لازم است که باری دیگر به نسخه مدل پرو VOG-AL00m برگردیم و مروری بر وضع آن داشته باشیم. گمان می‌رود که مشخصات این گوشی نیز همانند گوشی‌های ثبت شده این مدل باشند که در زیر مشخصات را خواهیم خواند.

این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴۷ اینچی از نوع AMOLED با ناچ قطره‌ای گونه مجهز خواهد شد که وضوح آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. یک باتری بسیار بزرگ و عظیم و حجیم با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت زیر قاب این گوشی است٬ این در حالی است که سایت تنا حداقل این ظرفیت را ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اعلام کرده است. همانگونه که خواندید، این گوشی قرار است همچون هم گنان خود، در زمینه‌ های مختلفی هم سو باشد و یک تجربه عالی را به کاربر ارائه دهد. تغییراتی که در این مدل ها شاهد خواهیم بود در حافظه رم و حافظه اصلی ذخیره سازی آن است. این تغییرات نیز چنان به نظر میرسد که شرکت گوشی سازی هواوی می خواهد  این سری گوشی پی ۳۰ پرو را برای هر سلیقه‌ای وارد بازار کند و با سایر رقبای خود به رقابت بپردازد. ما تا حالا شاهد برتری این گوشی در دوربین آن بوده ایم و همین مورد نیز این سری گوشی را در صف گوشی های دوربین محور قرار می دهد. در حال حاضر گوشی های سری پی ۳۰ بهترین گوشی های بازار در زمینه دوربین هستند.

نسخه‌های جدید P30 Pro با ۶ و ۱۲ گیگ رم عرضه خواهند شد - تکفارس 

این گوشی نیز همانند سایر هم نوعان خود از چیپست کایرین ۹۸۰ (Kirin 980) بهره می برد و با سیستم عامل اندروید ۹ پای (Pie) وارد بازار می شود. پشت این گوشی نیز سه ماژول دوربین قرار دارد که هر کدام از آنها ۴۰ و ۲۰ و ۸ مگاپیکسل هستند و در دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به کار رفته است که گمان نیز می رود بر اساس سایت تنا این دوربین ها به سنسور ToF مجهز شده باشند که برای درک و تفهیم عمق برای گوشی است. همانگونه که مشاهده کردید، این گوشی نیز مثل نسخه های سابق خود، بهترین و بیشترین تمرکز بر دوربین و چیپست آن قرار گرفته شده است و هواوی می خواهد نسخه هایی را با رم ۶ و ۱۲ گیگ در بازار عرضه کند. این تغییرات فقط در رم این گوشی رخ داده است و فقط مربوط به این نسخه های جدیدی است که قرار است عرضه شوند. هنوز هیچ تاریخی برای عرضه این گوشی ها در نظر گرفته نشده است و سایت تنا، فقط در کنار آن، به زودی را نوشته است و ممکتن است که این گوشی در سال جاری عرضه شود. امکان دارد که اگر این گوشی در پاییز عرضه شود از سیستم عامل اختصاصی هواوی که قرار است در فصل پاییز منتشر شود، بهره ببرد. حال باید دید و منتظر تاریخ انتشار این گوشی عالی و با ژن بزرگان بود.

حال نظر شما کاربران عزیز و همیشگی سایت تکفارس در این مورد چیست؟ آیا هواوی قصد دارد با این کار خود، بازار جهانی موبایل های دوربین محور را به خود اختصاص دهد یا اینکه می خواهد این گوشی بسیار عالی را برای تمامی سلایق عرضه کند. شما می توانید نظرات خود را در زیر این پست بنویسید و کانال تکفارس در تلگرام و همچنین پیج تکفارس در اینستاگرام را دنبال کنید و در آنجا نیز نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از آخرین اخبار تکنولوژی اطلاع یابید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید