پابجی و فورتنایت درحال حاضر محبوب‌ترین بازی‌های توییتر نیستند - تکفارس 
پابجی و فورتنایت درحال حاضر محبوب‌ترین بازی‌های توییتر نیستند - تکفارس 
پابجی و فورتنایت درحال حاضر محبوب‌ترین بازی‌های توییتر نیستند - تکفارس 

پابجی و فورتنایت درحال حاضر محبوب‌ترین بازی‌های توییتر نیستند

عباد رمضانزاده
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - 08:00
پابجی و فورتنایت درحال حاضر محبوب‌ترین بازی‌های توییتر نیستند - تکفارس 

لیست جدید محبوب‌ترین بازی‌ها در مکالمات توییتری منتشر شده و هیچ یک از دو بازی مشهور پابجی و فورتنایت در صدر آن قرار نگرفته‌اند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

پابجی یا فورتنایت در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ محبوب‌ترین بازی در مکالمات توییتری نیستند. به گفته ریشی چادها، رئیس بخش مشارکت بازی توییتر، بازی که بیشتر از همه در مکالمات توییتری راجب آن صحبت شده است Fate Grand Order نام دارد. این بازی بوسیله استودیو ژاپنی Delightworks  توسعه یافته و توسط Aniplex، از زیرمجموعه‌های  Sony Music Entertainment Japan، منتشر شده است. نکته جالب این است که Fate Grand Order حتی در همه بازار‌ها هم قابل دسترس نیست و در خارج از ژاپن به آمریکا و کانادا محدود شده است. این بازی در سال ۲۰۱۸ نیز محبوب‌ترین بازی مکالمات توییتری بود و این‌طور که به نظر می‌رسد، قرار نیست به زودی این جایگاه را از دست بدهد. چادها همچنین به یک سعود شگفت‌آور درمورد  Apex Legends در مکالمات توییتری اشاره کرد و طی توییتی گفت:

با ارائه در فوریه امسال (بهمن ۹۷)، Apex Legends به رتبه ۱۱ سعود کرده که نشانگر محبوبیت بالا این بازی در این مدت کوتاه است.

لیست پرطرفدار‌ترین بازی‌ها در مکالمات توییتری به شرح زیر است:

  • Fate Grand Order
  • Fortnite
  • Granblue Fantasy
  • PUBG
  • Kingdom Hearts 3

درحالی که جایگاه پابجی و فورتنایت در این لیست زیاد هم بد نیست اما کماکان هردو آن‌ها تحت سلطه Fate Grand Order قرارد دارند.

براساس اطلاعات کمپانی تحقیقاتی Sensor Tower، این بازی تاکنون موفق به کسب درآمدی دو میلیارد دلاری شده است که ۹۷ درصد آن به کشور ژاپن مربوط می‌شود. آمار‌های Sensor Tower نشان می‌دهند که کاربران IOS در این درآمد ۲ میلیارد دلاری سهمی ۶۴ درصدی داشته‌اند و ۳۶ درصد باقی مانده آن از گوگل پلی استور حاصل شده است. Fate Grand Order از نظر درآمد در سطح جهانی در هردو پلتفرم اندروید و IOS توانست با کسب بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در ماه گذشته، رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد درحالی که از این حیث با تفکیک پلتفرم‌ها توانست به ترتیب در اپ استور و گوگل پلی استور، رتبه‌های چهارم و سوم را کسب کند.

شما در این باره چه فکر می کنید؟ آیا به طور کلی اهل بازی‌‌های ویدئویی هستید؟ به نظر شما دلیل موفقیت Fate Grand Order چیست؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید