گلکسی A90 و نمایشگر اینفنتی بدون ناچ - تکفارس 
گلکسی A90 و نمایشگر اینفنتی بدون ناچ - تکفارس 
گلکسی A90 و نمایشگر اینفنتی بدون ناچ - تکفارس 

گلکسی A90 و نمایشگر اینفنتی بدون ناچ

محمدرضا موسوی
۳ فروردین ۱۳۹۸ - 23:00
گلکسی A90 و نمایشگر اینفنتی بدون ناچ - تکفارس 

سامسونگ می‌گوید که گوشی آتی میان‎رده این شرکت از مجموعه A، دارای نمایشگر اینفنتی بدون ناچ است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

براساس اطلاعات مندرج در یکی از صفحات وب‌سایت سامسونگ که اولین بار توسط Galaxy Club روئیت شد، گوشی آتی سامسونگ، موسوم به گلکسی A90 از نمایشگر اینفنیتی بهره می‎برد و هیچگونه اثری از ناچ در دستگاه دیده نمی‌شود. انتظار می‌رود از گوشی مذکور که برتر از دیگر میان رده‌های مجموعه A یعنی گلکسی A50 و گلکسی A30 است، در ماه آینده رونمایی شود.

عدم وجود ناچ ممکن است این معنی را بدهد که در این دستگاه، همچون گلکسی اس۱۰، دوربین حفره‌ای تعبیه شده باشد اما شایعاتی مبنی بر بکارگیری از دوربین سلفی پاپ آپ، (همچون Vivo Nex) نیز شنیده می‌شود. Ice Universe برای اولین بار مدعی استفاده از فناوری پاپ آپ در این دستگاه شد و پس از آن SlashGear به تصویر ورزشکار اسکی باز در حال پرش که قرار است در همایش آتی سامسونگ به نمایش درآید، اشاره کرده و آن را مرتبط با فناوری پاپ آپ دانست.

گلکسی A90 و نمایشگر اینفنتی بدون ناچ - تکفارس 

 

تاکنون تفاوت نمایشگر اینفنتی بدون ناچ این گوشی با نمایشگر‌های اینفنتی معمولی سامسونگ مشخص نشده است. زمانی که در سال ۲۰۱۷ سامسونگ از نمایشگر اینفنتی گلکسی اس۸ رونمایی کرد، به دلیل حاشیه دار بودن آن، نیازی به استفاده از ناچ نبود؛ سپس  در نوامبر گذشته این شرکت از چهار نوع صفحه نمایش مختلف اینفنتی رونمایی کرد. دو تا از آن ها (U و V) دارای ناچ بودند، اینفنتی O که در گلکسی اس۱۰ مشاهده شد از دوربین حفره‌ای برخوردار است و در دیگری موسوم به اینفنتی نو (New Infinity)، هیچ اثری از حفره یا ناچ دیده نمی‌شد.

برای اینکه بتوان حدس زد که از کدام نمایشگر در این دستگاه استفاده شده است باید دانست که آیا سامسونگ حفره موجود در اینفنتی O را جزو ناچ‌ها می‌داند یا خیر؛ اگر فناوری مذکور را ناچ محسوب نمی‌کند پس می‌توان گفت این گوشی درست مثل گلکسی اس۱۰، بدون ناچ است.

البته اگر سامسونگ قصد عرضه اولین گوشی‌های مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ را داشته باشد، مجموعه گلکسی A، انتخاب مناسبی است. سال گذشته مدیر بخش گوشی سامسونگ گفته بود که این شرکت قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به گوشی‌های میان رده خود اضافه کند که البته این شرکت دقیقا این کار را تا کنون انجام داده است. گلکسی A7 اولین گوشی‌ای بود که سه دوربین در پشت آن تعبیه شده بود و گلکسی A9 یکی بیشتر از آن داشت. گوشی گلکسی A8s نیز از دوربین سلفی حفره ای برخوردار بود.

انتظار می‌رود که از گلکسی A90 سامسونگ در همایشی در دهم آوریل رونمایی شود.

نظر شما همراهان تکفارس در مورد گوشی‌های میان رده سامسونگ چیست؟ آیا آن‌ها توان رقابت با گوشی‌های میان رده دیگر شرکت‌ها را دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید