اطلاعات بلک شارک۲مشخص شد - تکفارس 
اطلاعات بلک شارک۲مشخص شد - تکفارس 
اطلاعات بلک شارک۲مشخص شد - تکفارس 

اطلاعات بلک شارک۲مشخص شد

حسین چوبین
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - 19:00
اطلاعات بلک شارک۲مشخص شد - تکفارس 

بالاخره شیائومی تصمیم گرفت تا تاریخ رونمایی از بلک شارک۲ را مشخص کند. براساس گفته شرکت سازنده، شیائومی بلک‌شارک۲ در روز دوشنبه ۵ام فروردین ماه ۹۸ (۱۸ام مارس) معرفی خواهد شد. اما امروز برخی از مشخصات این گوشی هم به همراه تاریخ معرفی آن در  AnTuTu منتشر شد.

امتیازات این گوشی همانند شیائومی بلک شارک اسکای واکر (BlackShark Skywalker) می‌باشد. پردازنده این گوشی اسنپ دراگون ۸۵۵ بوده و همچنین از حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۹ پای و حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایت است. هنوز اطلاعات دقیقی از اندازه صفحه‌نمایش این گوشی موجود نیست اما ذکر شده که رزولوشن آن ۲۳۴۰ * ۱۰۸۰ می‌باشد.

اطلاعات بلک شارک۲مشخص شد - تکفارس 

بلک شارک۲ توانسته فعلا باتوجه به جزئیات سخت‌افزاری خود امتیازنهایی ۳۵۹۹۷۳ را بدست آورد اگرچه باید اضافه کنیم فقط میزان سخت‌افزار معیار خوبی برای عملکرد و امتیاز دادن به یک گوشی نیست و باید صبر کنیم تا عملکرد آن در تست‌های نرم‌افزاری و موارد اینچنینی مشخص گردد.

مدل قبلی این گوشی با پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵، حافظه رم ۱۲ و ۸ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در  Geekbench قرار گرفت اما هنوز مشخص نیست که بلک شارک۲ هم مانند مدل قبلی با دو مدل حافظه رم عرضه می‌شود یا نه. همانطور که در بالاهم گفتیم این گوشی در ۵ام فروردین ماه ۹۸ معرفی خواهد شد و احتمالا طی این مراسم به بسیاری از سوالات کاربران و همچنین ابهامات باقی‌مانده پاسخ داده خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید