شیائومی قیمت تلویزیون‌های خود را در هند کاهش می‌دهد - تکفارس 
شیائومی قیمت تلویزیون‌های خود را در هند کاهش می‌دهد - تکفارس 
شیائومی قیمت تلویزیون‌های خود را در هند کاهش می‌دهد - تکفارس 

شیائومی قیمت تلویزیون‌های خود را در هند کاهش می‌دهد

حسین چوبین
۱۱ دی ۱۳۹۷ - 18:00
شیائومی قیمت تلویزیون‌های خود را در هند کاهش می‌دهد - تکفارس 

امروز شیائومی اعلام کرد قیمت برخی از مدل‌های تلوزیون منتخب خود را در هند کاهش می‌دهد.

تلویزیون هوشمند می ال‌ای‌دی ۴آ (Mi LED Smart TV 4A) اکنون با قیمت ۱۷۹ دلار موجود می‌باشد؛ قیمت اولیه این تلویزیون قبل از قرار دادن این تخفیف در حدود ۲۰۱ دلار بوده است.

تلویزیون دیگری که شامل این تخفیف یا کاهش قیمت شیائومی شده است؛ تلویزیون می‌ ال‌ای‌دی ۴سی پرو ( Mi LED TV 4C PRO) است که قبل از اعمال این تخفیف‌ها قیمت آن ۲۲۹ دلار بود. که قیمت این تلویزیون پس از قرار دادن این تخفیف درحدود ۲۰۱ دلار می‌باشد. در ادامه باید به این نکته هم اشاره کرد که هردو مدل ذکر شده در بالا در اندازه ۳۲ اینچ می‌باشند.

یکی از دلایل اعمال این تخفیف ها تغییر شرایط بازار و کاهش میزان خرید تلویزیون‌های ۳۲ اینچ در کشور هند است. براساس بررسی‌ها و بازاریابی‌های شیائومی میزان خرید تلویزیون‌های ۳۲ اینچ به نسبت کل تلویزیون‌های خریداری شده از ۲۸ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است؛ بنابراین شیائومی تصمیم گرفت تا تلویزیون‌های خود را با قیمتی پایین‌تر و تخفیف‌های ویژه به فروش برساند تا سرمایه خود را از دست ندهد.

البته شیائومی یک مدل از تلویزیون‌های ۴۵ اینچی خود را هم در این لیست تخفیف قرار داده است. مدل این تلویزیون می‌ ال‌ای‌دی ۴سی پرو (Mi LED TV 4C PRO) می‌باشد. قیمت اصلی این تلویزیون ۴۵۹ دلار است که در نهایت و با اعمال این تخفیف‌ قیمت آن ۴۴۵ دلار می‌باشد. همچنین با نوسانات ارزش دلار در هند قیمت این تلویزیون برای خریداران هندی با واحد پولی خودشان ارزان‌تر هم می‌شود.

نظر شما کاربران تکفارس دررابطه با تلویزیون‌های شیائومی و تخفیف‌های اعمال شده برای آن‌ها چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید. جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید