Honor Flypods، رقبای اندرویدی جدی برای Apple AirPods - تکفارس 
Honor Flypods، رقبای اندرویدی جدی برای Apple AirPods - تکفارس 
Honor Flypods، رقبای اندرویدی جدی برای Apple AirPods - تکفارس 

Honor Flypods، رقبای اندرویدی جدی برای Apple AirPods

سید محمد معلمی
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - 19:00
Honor Flypods، رقبای اندرویدی جدی برای Apple AirPods - تکفارس 

کمپانی چینی آنر به تازگی از هدفون‌های بیسیم کوچکی رونمایی کرده که شباهت زیادی به ایرپادهای اپل دارند. این محصولات که FlyPods و FlyPods Pro نام دارند، از طریق بلوتوث کار می‌کنند و دارای قاب شارژ کننده هستند تا دیگر نتوانیم منکر شباهت‌شان با ایرپادهای اپل باشیم.

با تمام این شباهت‌ها، باید به این نکته توجه کنیم که این دو رقیب بلوتوثی و بیسیم، از نظر رنگ با یک‌دیگر متفاوت هستند. در حالی که ایرپادهای نسل بعد اپل تنها به رنگ سفید تولید خواهند شد ولی FlyPodsهای آنر قرار است دارای رنگ‌های سفید، قرمز و آبی کم‌رنگ باشند.

FlyPodsها توسط بلوتوث نسخه ۵٫۰ به گوشی وصل خواهند شد و از تکنولوژی IP54 (ضد آب و ضد خاک بودن) نیز بهره می‌برند. با چنین فناوری، کاربران می‌توانند از هدفون‌های بیسیم خود هنگام انجام دادن ورزش‌های سنگین هم استفاده کنند و نگران خراب شدن آنها به خاطر عرق کردن نباشند هرچند باید در نظر داشت که امکان پوشیدن FlyPodsها هنگام شنا کردن وجود ندارد.

همچون ایرپادهای اپل، محصولات آنر توانایی دریافت تماس، کنترل موزیک (متوقف یا اجرا کردن موسیقی) و فعالسازی دستیار هوشمند این شرکت یعنی YoYo را دارند.

به گفته کمپانی چینی، باتری ۴۲۰ میلی‌آمپری موجود در هندزفری‌های بیسیم با یک بار شارژ شدن، تا سه ساعت دوام خواهد آورد و در صورت اتصال به قاب شارژ کننده، به مدت ۲۰ ساعت نیز توانایی پخش آهنگ دارد.

ضمن اینکه کاربران قادر خواهند بود قاب همراه FlyPodsها را به وسیله USB-C یا شارژر بیسیم Qi شارژ کنند.

FlyPods Pro که نمونه پیشرفته‌تر این محصولات هستند، از نوعی تکنولوژی بهره می‌برد که آنر آن را BoneID نامیده است و سبب می‌شود با استفاده از سیستم تشخیص دهنده صدای استخوان‌ها، از پخش صداهای مزاحم و نویز جلوگیری کند.

آنر نسبت به توانایی تشخیص صدا با به کارگیری روش بیومتریکی جهت بازگشایی قفل صفحه نمایش اطمینان کامل دارد. به علاوه، از این سیستم می‌توان برای انجام دیگر کارهای امنیتی (پرداخت از طریق WeChat و AliPay) نیز استفاده کرد که البته نیاز به اثر انگشت احساس می‌شود.

لازم به ذکر است که قیمت FlyPodsهای معمولی ۱۲۹ پوند می‌باشد که به رنگ‌های آبی کم‌رنگ و سفید وجود دارند و FlyPods Pro نیز با قیمت ۹۷٫۹۰ پوند به فروش می‌رسند.

شما فکر می‌کنید هوآوی می‌تواند با این محصولات به سلطه ایرپادهای اپل پایان دهد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید