اخرین بروزرسانی دستیار گوگل، به نمایشگر هوشمند لنوو امکانات جالبی اضافه می‌کند - تکفارس 
اخرین بروزرسانی دستیار گوگل، به نمایشگر هوشمند لنوو امکانات جالبی اضافه می‌کند - تکفارس 
اخرین بروزرسانی دستیار گوگل، به نمایشگر هوشمند لنوو امکانات جالبی اضافه می‌کند - تکفارس 

اخرین بروزرسانی دستیار گوگل، به نمایشگر هوشمند لنوو امکانات جالبی اضافه می‌کند

امیر محمد مریخی
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - 20:00
اخرین بروزرسانی دستیار گوگل، به نمایشگر هوشمند لنوو امکانات جالبی اضافه می‌کند - تکفارس 

دو نمایشگر هوشمند لنوو جزو اولین بلندگوهای هوشمندی بودند که از دستیار گوگل استفاده می‌کردند و دارای صفحه نمایش نیز بودند. بنابراین بر خلاف بقیه بلندگوهای هوشمند، این‌ها به کاربران اجازه می‌دادند که از اسکایپ استفاده کنند یا ویدیوهای مختلف از جمله یوتیوب در آن‌ها تماشا کنند.

این دستگاه‌‌های هوشمند در سایزهای ده و هشت اینچی ساخته شدند اما فقط در ایالات متحده، کانادا و انگلستان در دسترس هستند، بازارهایی که این محصولات می‌توانند به خوبی در آن‌ها بدرخشند.

حالا نمایشگرهای هوشمند لنوو محصولات مناسبی هستند اما آخرین بروزرسانی، آن‌ها را مفیدتر از پیش می‌سازد. مواردی مانند پشتیبانی از چندین کنترل، قابلیت حذف کردن برخی از بخش‌های صفحه اصلی دستگاه، ویژگی‌‌های جدید مربوط به عکاس‌ها، بخش دفترچه دستور پخت بروزرسانی شده و تعداد زیادی قابلیت جدید دیگر و بهبودهای مختلف به این دستگاه‌ها اضافه شده که در حال تبدیل این دستگاه‌ها به محصولات فوق العاده‌ای هستند.

اول از همه، دفترچه دستور پخت مجازیی که می‌توانستید با استفاده از یک نمایشگر هوشمند لنوو به آن دسترسی پیدا کنید به شدت بهبود یافته است. حالا شما کافی است فقط بگویید: سلام گوگل، این دستور پخت را ذخیره کن. و دستور پخت به دفترچه شما اضافه می‌شود. در ادامه اگر به دفترچه آشپزی خود نیاز داشتید فقط کافی است بگویید: سلام گوگل، دفترچه آشپزی من را نشان بده. تا بتوانید سریعتر از قبل دستور پخت مورد نظر خود را پیدا کنید.

دستورات صوتی زیر در حال حاضر در نمایشگر صوتی لنوو در دسترس هستند: دفترچه آشپزی من را نشان بده، به دفترچه آشپزی اضافه کن، از دفترچه آشپزی حذف کن، این دستور پخت را ذخیره کن و دستور پخت‌های ذخیره شده من را نشان بده.

 

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، نمایشگر هوشمند لنوو حالا این قابلیت را دارد که می‌توان برخی از بخش‌های صفحه اصلی آن را حذف نمود. اگرچه برخی از این بخش‌ها قابل حذف نیستند مانند تقویم، گشتن، اخبار، سفر، هشدار رویدادهای آینده و آهنگ‌‌ها و فیلم‌های پیشنهادی.

علاوه بر این این دستگاه‌های هوشمند در زمینه گرمایش و سرمایش نیز بهبودهایی پیدا کرده‌اند. حالا شما می‌توانید از دستوراتی مانند: مد سرمایش/گرمایش را روشن کن، سرمایش/گرمایش را در ۶۸ و ۷۲ درجه تنظیم کن، ترموستات را بین ۶۸ و ۷۲ درجه تنظیم کن و ترموستات را خاموش کن.

همچنین این بروزرسانی جدید به نمایشگر هوشمند لنوو اجازه می‌دهد تا وقتی که کاربر از طریق صدا یا صفحه اصلی به دستگاه دیگری دسترسی پیدا می‌کند، کنترل آن را نشان دهد.

چندین قابلیت جدید دیگر نیز به این دستگاه اضافه شده‌اند، مانند توانایی انتخاب عکس‌ها به عنوان موارد موردعلاقه و حذف یا به اشتراک گذاری آن‌ها.

در آخر اینکه حالا شما می‌توانید وضعیت روشن و خاموش و میزان روشنایی هر کدام از نورهای خانه را در بخش کنترل نورها کنترل کنید.

این بروزرسانی که به گفته لنوو R5 نام دارد برای هر دو مدل ۸ و ۱۰ اینچی در طی هفته آینده منتشر خواهد شد.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید