لپ‌تاپ‌های جدید Yoga لنوو با پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل معرفی شدند - تکفارس 
لپ‌تاپ‌های جدید Yoga لنوو با پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل معرفی شدند - تکفارس 
لپ‌تاپ‌های جدید Yoga لنوو با پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل معرفی شدند - تکفارس 

لپ‌تاپ‌های جدید Yoga لنوو با پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل معرفی شدند

افشین نوری
۲۰ دی ۱۴۰۲ - 13:21
لنوو

لنوو از نسل جدید لپ‌تاپ‌های Yoga خود با نام Yoga Pro 9i، Yoga Pro 7i و Yoga Pro 7 رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

لپ‌ تاپ Yoga Pro 9i دارای یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی IPS با وضوح ۳.۲K، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیت است و همچنین یک گزینه Mini LED با روشنایی ۱۲۰۰ نیت وجود دارد.

این مدل مجهز به پردازنده‌های Core Ultra 5/7/9 اینتل سری H است و سیستم عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ GeForce RTX 4070 انویدیا است و منبع تغذیه آن یک باتری ۸۴ وات‌ساعتی است. Yoga Pro 9i گزینه‌های رم تا ۶۴ گیگابایت LPDDR5X و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت PCIe M.2 را ارائه می‌دهد.

لنوو

سایر مشخصات Yoga Pro 9i شامل یک وبکم ۵ مگاپیکسلی، دوربین مادون قرمز، شاتر دوربین الکترونیکی TOF با چهار میکروفون برای ضبط بهتر صدا، شش اسپیکر با چهار ساب‌ووفر، فناوری دالبی اتموس، درگاه تاندربولت ۴، USB-A، HDMI 2.0، کارتخوان SD، وای‌فای ۶E و بلوتوث ۵.۱ می‌شوند.

این لپ تاپ دارای یک لولای انعطاف‌پذیر است و ۳۶۲x253x17.9 میلی‌متر ابعاد و ۲.۱۸ کیلوگرم وزن دارد. قیمت پایه آن ۱۶۴۹ دلار تعیین شده و در دو رنگ قابل دسترس خواهد بود.

لپ‌تاپ‌های لنوو Yoga Pro 7 و Yoga Pro 7i دارای صفحه‌نمایش ۱۴.۵ اینچی IPS با وضوح ۲.۵K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز هستند. این دو لپ تاپ به‌ترتیب مجهز به پردازنده‌های Intel Core Ultra 5/7/9 H و AMD Ryzen 8845HS هستند و سیسام عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کنند.

لنوو

پردازنده‌های گرافیکی آن‌ها نیز به‌ترتیب NVIDIA GeForce RTX 4050 و NVIDIA GeForce RTX 3050 است و گزینه‌های رم مدل Pro 7i تا ۳۲ گیگابایت LPDDR5X و مدل Pro 7 تا ۱۶ گیگابایت LPDDR5X می‌رسد. گزینه‌های ذخیره‌سازی هر دو مدل نیز تا ۱ ترابایت PCIe M.2 قابل دسترس خواهد بود.

لپ‌تاپ‌های Yoga Pro 7 و ۷i دارای یک وبکم FHD، دوربین مادون قرمز و شاتر دوربین ToF به همراه چهار میکروفون برای ضبط صدای بهتر، اتصال وای‌فای ۶E و بلوتوث ۵.۱، بلندگوهای چهارگانه ۲ وات و صدای دالبی اتموس هستند و درگاه‌های متنوعی مانند USB Type-C ، HDMI، USB-A و جک صوتی ترکیبی دارند.

لنوو

Yoga Pro 7 و ۷i یک لولای ۱۸۰ درجه دارند و ظرفیت باتری آن‌ها ۷۳ وات‌ساعت است. ابعاد این دو مدل برابر ۳۲۶×۲۲۷×۱۵.۶ میلی‌متر و وزن آن‌ها ۱.۴۹ کیلوگرم است. هر دو لپ‌تاپ در دو رنگ‌ عرضه شده‌اند و قیمت Yoga 7 Pro برابر با ۱۳۴۹ دلار و قیمت Yoga Pro 7i برابر با ۹۹۹ یورو است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید