شروع انتشار اندروید پای برای نوکیا ۷ - تکفارس 
شروع انتشار اندروید پای برای نوکیا ۷ - تکفارس 
شروع انتشار اندروید پای برای نوکیا ۷ - تکفارس 

شروع انتشار اندروید پای برای نوکیا ۷

میر مهدی حامی
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 17:00
شروع انتشار اندروید پای برای نوکیا ۷ - تکفارس 

نوکیا ۷ ممکن است یک گوشی منحصر به کشور چین باشد اما همچنان دوستداران و برنامه نویسان زیادی هستند که از آن حمایت کنند. طبق گزارش منتشر شده در حساب رسمی Weibo شرکت، این گوشی میان رده تولید شده در سال ۲۰۱۷ در ماه مه به اندروید اوریو ارتقا یافت و اکنون در حال پیوستن به خانواده گوشی‌های مجهز به اندروید پای می‌باشد. این به‌روزرسانی ویژگی‌های فراوانی را به همراه پچ امنیتی سال ۲۰۱۸ و بهبود‌های سیستمی به ارمغان می‌آورد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

شماره نسخه این به‌روزرسانی ۳۴۰C.B202 بوده و حجم آن ۱۶۶۳ مگابایت است، اگر چه شما نیاز به ۳۳۳۲ مگابایت حافظه آزاد دارید تا بتوانید این بسته به‌روزرسانی را به درستی دریافت و نصب کنید. اگر شما نیز گوشی خود را از چین خریداری کرده‌اید اما هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، ‌می‌بایست به تنظیمات -> سیستم -> به‌روز رسانی سیستم رفته و نسبت به به‌روزسانی گوشی خود اقدام نمایید. مواردی که پس از این به‌روزرسانی با آن‌ها مواجه خواهید شد عبارتند از:

  • کلید ناوبری اندروید پای
  • پشتیبانی از بلوتوث کوالکوم aptX HD
  • پشتیبانی از VoLTE دوگانه
  • ذره بین متن
  • کلید چرخش صفحه
  • رابط کاربری جدید برای دوربین
  • برنامه‌های محلی جدید

از آنجایی که در چین خدمات گوگل دارای محدودیت‌هایی هستند، نوکیا ۷ در برنامه اندروید وان گوگل قرار نگرفته است، با این حال HMD Global وعده داده است که تا ۳ سال به‌روز رسانی‌های امنیتی و تا ۲ سال به‌روزرسانی سیستم عامل را برای این گوشی ارائه کند. حتی اگر این امر فقط برای گوشی‌هایی با اندروید خام اعمال شود، بازهم شندین آن برای طرفداران این شرکت فنلاندی خوشایند خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی‌های نوکیا و پشتیبانی نرم افزاری این شرکت چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید