عملی شدن وعده دیرینه فیسبوک - تکفارس 
عملی شدن وعده دیرینه فیسبوک - تکفارس 
عملی شدن وعده دیرینه فیسبوک - تکفارس 

عملی شدن وعده دیرینه فیسبوک

امیر محمد مریخی
۱ آذر ۱۳۹۷ - 16:00
عملی شدن وعده دیرینه فیسبوک - تکفارس 

بیش از سه ماه از زمانی که فیسبوک قول داده بود تا قابلیت مشاهده زمان سپری شده را به برنامه خود اضافه کند می‌گذرد. اگر به شدت منتظر این ویژگی بودید انتظار شما به سر رسیده چرا که بر اساس گزارش TechChrunch، فیسبوک در حال عرضه این ویژگی جدید به صورت جهانی است.

این قابلیت به طور خاص برای کمک کردن به درمان اعتیاد به فیسبوک طراحی شده ولی به کاربران این امکان را هم می‌دهد تا زمان استفاده از فضای مجازی خود را مدیریت کنند.

این ویژگی جدید که “Your Time on Facebook” نام دارد، دقیقه‌های سپری شده در این شبکه اجتماعی و همچنین میانگین آن‌ها را در هفته به شما نشان می‌دهد.

این قابلیت از حساب کردن زمان سپری شده هم فراتر می‌رود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای خودشان محدودیت روزانه وضع و تنظیمات میانبرها، هشدارها، اخبار و درخواست‌های دوستی را ویرایش کنند، این برنامه با یک هشدار شما را از اینکه محدودیت روزانه خود را تمام کردید با خبر می‌سازد.

شما می‌توانید این ویژگی را در بخش تنظیمات و امنیت برنامه فیسبوک پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که عرضه این ویژگی به صورت مرحله‌ای انجام می‌گیرد بدین معنا که تمام کاربران آن‌ را به طور یک‌جا دریافت نخواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید