بهترین استراتژی برای خرید گوشی تاشو از زبان سامسونگ - تکفارس 
بهترین استراتژی برای خرید گوشی تاشو از زبان سامسونگ - تکفارس 
بهترین استراتژی برای خرید گوشی تاشو از زبان سامسونگ - تکفارس 

بهترین استراتژی برای خرید گوشی تاشو از زبان سامسونگ

سید محمد معلمی
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - 18:30
بهترین استراتژی برای خرید گوشی تاشو از زبان سامسونگ - تکفارس 

گوشی تاشو سامسونگ که هنوز اسم رسمی آن مشخص نشده و برخی آن را گلکسی ایکس و برخی گلکسی F می‌نامند، مطمئناً گران قیمت خواهد بود زیرا از مشخصات فنی و کارکردهای این دستگاه این‌گونه برداشت می‌شود اما بر اساس اعلام سامسونگ، شیوه خرید گلکسی ایکس بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

مدیرعامل سامسونگ D.J.Koh تا کنون چندین بار اعلام کرده که این شرکت می‌خواهد هر سال یک گوشی تاشو جدید معرفی نماید. این یعنی کمپانی کره‌ای در حال سرمایه‌گذاری در حوزه‌ای است تا بتواند قیمت محصولات مربوط به تکنولوژی را کاهش دهد. بنابراین اگر ارزش ۱۰۰۰ یورویی برای گوشی تاشو تأیید شود، خبر بسیار خوبی است زیرا هستند گوشی‌هایی که قابلیت تا شدن را ندارند ولی بیش از این رقم قیمت خورده‌اند.

در کنار برنامه سامسونگ، دو کمپانی دیگر یعنی هوآوی و ال‌جی نیز تا به امروز خبر از تولید یک گوشی تاشو داده‌اند. اگر شرکت کره‌ای تصمیم بگیرد سالانه یک دستگاه تاشو تولید کند، بدون شک دو شرکت دیگر نیز دست به چنین کاری خواهند زد. همه این اتفاقات یک نتیجه خواهند داشت و آن هم ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان مختلف می‌باشد و در نتیجه مشتریان هستند که بیشتر سود خواهند کرد زیرا گوشی‌هایی در بازار وجود خواهند داشت که قیمت مناسبی دارند.

اما در اینجا یک مشکل پدید می‌آید و آن هم این است که حداقل در سال‌های ابتدایی معرفی گوشی‌های تاشو، نباید انتظار داشته باشیم این گوشی‌ها قیمت کمی داشته باشند ولی مطمئناً در سال‌های بعد هزینه خرید گوشی تاشو کاهش خواهد یافت بنابراین بهترین راهکار، صبر کردن به مدت حداقل یک سال است.

علاوه بر ترند گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۱۹، باید ظهور فناوری ۵G را نیز در سال آتی میلادی شاهد باشیم به همین دلیل بدون شک سال ۲۰۲۰ هنگام تلفیق این دو تکنولوژی فوق‌العاده می‌باشد.

در پایان اشاره کنیم که گفته می‌شود سامسونگ می‌خواهد از گوشی تاشو خود در اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید