ویژگی پنهان و عجیب آیپد پرو - تکفارس 
ویژگی پنهان و عجیب آیپد پرو - تکفارس 
ویژگی پنهان و عجیب آیپد پرو - تکفارس 

ویژگی پنهان و عجیب آیپد پرو

امیر محمد مریخی
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 19:00
ویژگی پنهان و عجیب آیپد پرو - تکفارس 

آیپد پرو جدید اپل توسط بسیاری از افراد بهترین تبلت بازار در نظر گرفته شده است. ویژگی­‌هایی مانند دارا بودن طیف عظیمی از امکانات اساسی و طراحی تمام صفحه از دلایل این امر هستند اما چیزی وجود دارد که حتی خودِ اپل نیز از آن اطلاعی نداشته و آن توانایی این تبلت در چسبیدن به سطوح است.

وب‌سایت خبری PhoneArena می‌گوید: در ۲۴ ساعت گذشته گزارش‌­های فراوانی ازسوی افرادی که ادعا می‌­کردند تبلت جدید اپل به معنای واقعی کلمه به سطوح می‌چسبد در اینترنت پخش شده است. ما نیز این‌ها را دیدیم و با خودمان فکر کردیم که چرا این ویژگی جدید را امتحان نکنیم؟

ما هم این کار را انجام دادیم و حدس بزنید چه شد؟ واقعا کار کرد. در یک امتحان پیچیده و سخت، ما توانستیم آیپد پرو را به هر سطحی که از آهن ساخته شده بود بچسبانیم ولی یخچال بیش از بقیه مورد علاقه‌مان بود.

اما باز هم توجه داشته باشید که اگر تبلت شما نیز مانند ما رفتار کند، ممکن است بالاخره با سرعتی کم از سطحی که به آن متصل است به پایین لیز بخورد.

اگر در شگفت هستید که همه این‌ها چطور ممکن است رخ دهد، باید بگوییم که این امر با کمک آهنرباهای بکار رفته در داخل تبلت ممکن است. Silicon Valley Giant ادعا می‌­کند که این آهن­رباها طراحی شده­‌اند تا صفحه کلید هوشمند Folio را با ایمنی کامل به دستگاه متصل نگه­دارند اما ویژگی جذاب‌تر این است که چسباندن آیپد پرو به در یخچال و تبدیل کردن آن به یک یخچال هوشند خیلی سرگرم‌کننده‌تر است. به هر حال به خاطر امکان آسیب رسیدن به دستگاه، متاسفانه نمی­‌توانیم این ترفند را برای بکار بردن در مهمانی‌­ها به شما توصیه کنیم!!!.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید