رونمایی از گلکسی اس ۹ در رنگی جدید - تکفارس 
رونمایی از گلکسی اس ۹ در رنگی جدید - تکفارس 
رونمایی از گلکسی اس ۹ در رنگی جدید - تکفارس 

رونمایی از گلکسی اس ۹ در رنگی جدید

سید محمد معلمی
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - 20:30
رونمایی از گلکسی اس ۹ در رنگی جدید - تکفارس 

طی یک سال پیش، تولیدکنندگان مختلفی سعی کرده‌اند گوشی‌های خود را به رنگ گرادیان تولید کنند که به نظر می‌رسد این اقدام آنها متأثر از هوآوی باشد. حالا گویا سامسونگ از پرچمدارش یعنی گلکسی اس ۹ به رنگ آبی گرادیان رونمایی کرده است.

این گوشی با این رنگ که در بازار چین به فروش خواهد رسید، نوعی خط تولید جدید و خاص برای سامسونگ به حساب خواهد آمد. تا کنون نسخه‌های مختلف این دستگاه با رنگ‌های گوناگون را دیده بودیم ولی آبی گرادیان بسیار جدید و مدرن است.

سایه آبی رنگی که روی گلکسی اس ۹ به چشم می‌آید، بسیار خفیف است که در امتداد حرکت به سمت پایین دستگاه، کم‌رنگ شده و به سفید تغییر پیدا خواهد کرد. رنگ آبی گرادیان در کناره‌های گلکسی اس ۹ ضخیم‌تر می‌شود. البته این نوع طراحی را پیش از این نیز در وان‌پلاس ۶ تی و هوآوی پی ۲۰ پرو و میت ۲۰ پرو بنفش رنگ دیده بودیم.

بسیار جالب است که سامسونگ تصمیم گرفته از چنین رنگ‌هایی استفاده کند هرچند مشخص نیست که آیا گلکسی اس ۹ گرادیان آبی به ایالات متحده خواهد رفت یا خیر.

علاوه بر رنگ اشاره شده، پرچمدار سابق سامسونگ را می‌توانیم در چین به رنگ‌های مختلف دیگری هم مشاهده نماییم. تقریباً برای نخستین بار است که نمونه‌هایی از یک محصول در سامسونگ وجود دارند ولی ما آن را در بازار غرب نمی‌بینیم.

به هر حال، به دلیل اینکه به زودی قرار است از گلکسی اس ۱۰ رونمایی شود، منطقی نیست تا پول خود را صرف خریدن گلکسی اس ۹ کنیم ولی احتمال می‌رود که سامسونگ چنین اقدامی را انجام داده تا زمینه را برای موفقیت محصولات آتی خود فراهم کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید