طراحی فوق‌العاده دوربین مداربسته جدید شرکت Hive - تکفارس 
طراحی فوق‌العاده دوربین مداربسته جدید شرکت Hive - تکفارس 
طراحی فوق‌العاده دوربین مداربسته جدید شرکت Hive - تکفارس 

طراحی فوق‌العاده دوربین مداربسته جدید شرکت Hive

سید محمد معلمی
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - 18:30
طراحی فوق‌العاده دوربین مداربسته جدید شرکت Hive - تکفارس 

وقتی می‌خواهیم یک دوربین مداربسته خریداری کنیم، باید بیشترین حساسیت را به خرج دهیم زیرا این‌گونه وسایل معمولاً با امنیت ما سر و کار دارند. حالا شرکت Hive می‌خواهد با طراحی صنعتی و البته خارق‌العاده‌ای که در دوربین مدل View Outdoor خود به کار برده، خود را میان دیگر رقبا مطرح کند.

برای اینکه بتواند محصول جدیدش را به خوبی طراحی نماید، Hive سراغ آقای Yves Behar رفت. او که پیش از این تجربه طراحی دیگر ابزارک‌ها مانند دستگاه پوشیدنی Jawbone و قفل هوشمند August را داشت، حاضر به همکاری شد.

دوربین View Outdoor به شکل مکعب است که پیش از این همین نوع طراحی را در نمونه مشابه آن که در همایش CES سال ۲۰۱۸ در ماه ژانویه معرفی شد، دیده بودیم. اتفاقاً طراحی آن دوربین را نیز آقای Behar بر عهده داشت.

در حالی که طراحی این دوربین مداربسته با محصولات دیگر رقبا مانند Logi Circle 2، Canary Flex و Nest Cam Outdoor متفاوت است ولی نرم‌افزار آن تقریباً با آنها شباهت دارد.

این دوربین دارای لنز زاویه گسترده ۱۳۰ درجه با قدرت زوم اپتیکی ۸ برابری است که می‌تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p اچ‌دی ذخیره کند. ضمن اینکه امکان پخش زنده ویدیوی در حال ضبط توسط اپلیکیشن موبایلی شرکت Hive نیز وجود دارد. البته کسانی که مشترک این کمپانی شوند می‌توانند ویدیوهایشان را به مدت ۳۰ روز ذخیره نمایند ولی اگر کسی قصد ندارد بابت این سرویس هزینه‌ای بپردازد، مدت زمان ذخیره فیلم به ۲۴ ساعت کاهش می‌یابد.

سنسور تشخیص دوربین View Outdoor هنگامی که شیء در حال حرکتی مانند انسان را مشاهده کرد و یا صدایی شنید، شروع به ضبط می‌کند. زمانی که این اتفاق رخ داد، شما روی گوشی خود یک اعلان دریافت خواهید کرد تا ببینید فردی که وارد محوطه شده چه کسی است.

طراحی فوق‌العاده دوربین مداربسته جدید شرکت Hive - تکفارس 

هنگامی که دوربین تشخیص داد اتفاق مهمی در حال رخ دادن است، به شما اجازه می‌دهد تا از طریق میکروفون تعبیه شده درون آن با شخصی که وارد شده، صحبت کنید.

دوربین View Outdoor به خاطر وجود تکنولوژی IP66 در برابر آب مقاوم است بنابراین این وسیله حتی اگر زیر باران‌های شدید نیز بماند، آسیب نخواهد دید. البته اگر حس کردید که این دستگاه خیس شده، می‌توانید با کمپانی سازنده یعنی Hive موضوع را در میان بگذارید تا آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش تکفارس و به نقل از شرکت Hive، نصب دوربین View Outdoor به وسیله یک نردبان و چند ابزار بسیار آسان است.

نکته جالب اینکه اگر شما هم‌اکنون در خانه خود از حباب چراغ تولید شده توسط Hive بهره می‌برید، می‌توانید دوربین را نیز به آن وصل نمایید تا نوعی سایه در خانه بیفتد. با چنین کاری حتی اگر کسی در خانه نبود، شخصی که از بیرون درون منزل را می‌بیند، گمان خواهد کرد که ساکنین در منزل حضور دارند بنابراین امنیت محل سکونت شما حفظ خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید