اندروید ۸٫۱ برای گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) - تکفارس 
اندروید ۸٫۱ برای گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) - تکفارس 
اندروید ۸٫۱ برای گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) - تکفارس 

اندروید ۸٫۱ برای گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶)

سید محمد معلمی
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - 20:00
اندروید ۸٫۱ برای گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) - تکفارس 

گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) دومین تبلت سامسونگ است که در کمتر از یک ماه، سیستم عامل آن آپدیت می‌شود. پس از عرضه اندروید O برای گلکسی تب ۲ اکتیو که حدود دو هفته پیش رخ داد، سامسونگ تصمیم گرفت که نمونه قدیمی‌تر این دستگاه یعنی گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) را نیز به اندروید ۸٫۱ ارتقا دهد.

البته اگر پیش از این می‌دانستید که گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) با اندروید اوریو در ماه سپتامبر و در بخش Wi-Fi Alliance مشاهده شده است، دیگر آپدیت این دستگاه به اندروید ۸٫۱ برایتان عجیب و غریب نیست.

به گزارش تکفارس و به نقل از SamMobile، حالا به نظر می‌رسد این بروزرسانی هم برای نسخه‌های وای‌فای و هم برای نسخه‌های LTE این تبلت در حال عرضه شدن است.

اگرچه این آپدیت در حال حاضر فقط برای دارندگان تبلت مذکور در کشورهای امارات متحده عربی و کره جنوبی در دسترس است ولی می‌توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که تا چند هفته دیگر، سایر کشورها نیز قادر خواهند بود این آپدیت را دریافت نمایند.

به علاوه، بد نیست بدانید که همزمان با اندروید ۸٫۱، بسته امنیتی ماه نوامبر نیز برای گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) منتشر خواهد شد.

همان‌طور که از نام این تبلت مشخص است، کمپانی کره‌ای آن را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد ولی پس از دو سال تصمیم به عرضه آپدیت برای سیستم عامل آن گرفته است بنابراین احتمال اینکه گلکسی تب اِی ۱۰٫۱ (۲۰۱۶) به نسخه‌های بعدی اندروید آپدیت شود، بسیار ضعیف است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید