شیائومی بلک شارک در ۱۶ نوامبر به اروپا می‌رسد - تکفارس 
شیائومی بلک شارک در ۱۶ نوامبر به اروپا می‌رسد - تکفارس 
شیائومی بلک شارک در ۱۶ نوامبر به اروپا می‌رسد - تکفارس 

شیائومی بلک شارک در ۱۶ نوامبر به اروپا می‌رسد

حسین چوبین
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 19:30
شیائومی بلک شارک در ۱۶ نوامبر به اروپا می‌رسد - تکفارس 

شرکت شیائومی موبایل گیمینگ بلک شارک را در ماه آوریل معرفی کرد و قرار است به زودی در تاریخ ۱۶ نوامبر در اروپا به طور رسمی عرضه شود. به گفته شرکت سازنده قرار است این گوشی در ۲۸ کشور اروپایی در همین تاریخ ارائه شود.

لیست این کشور ها را می‌توانید در زیر ببینید؛ اگر شما در هر یک از این کشور ها باشید می‌توانید این گوشی را به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، مجارستان، هلند، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لیتوانی، لوکزامبورگ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلوواکی، اسپانیا، سوئد، بریتانیا، اسلوونی و جزیره مالتا

این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی ۵٫۹۹ اینچی است که رزولوشن ال‌سی‌دی آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ می‌باشد. این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ است و همچنین می‌تواند از دو رم ۶ و ۸ گیاگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی کند. این گوشی دارای دو دوربین است که یکی از آن ها ۱۲ مگاپیکسل و دوربین دیگری ۲۰ مگاپیکسل است. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در بالای صفحه نمایش وجود دارد. این گوشی دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۸ اریو است. این گوشی دارای یک دسته جانبی هم می‌باشد، همانطور که در بالا هم گفتیم این یک گوشی مخصوص بازی یا گیمینگ است بنابراین شرکت شیائومی یک دسته مخصوص بازی هم برای این گوشی طراحی کرده است که بر روی یک مدل سفارشی این گوشی این دسته به صورت تاشو برروی خود گوشی نصب شده است. سیستم خنک کننده این گوشی هم از نوع مایعی است که در دستگاه می‌چرخد و دستگاه را خنک می‌کند و می‌تواند دما را تا ۸ درجه کاهش بدهد.

قیمت این گوشی هنوز در اروپا مشخص نیست و به گفته شیائومی قیمت این گوشی تا یک هفته آینده مشخص خواهد شد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید