مشخصات دستگاه Moto G7 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 
مشخصات دستگاه Moto G7 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 
مشخصات دستگاه Moto G7 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 

مشخصات دستگاه Moto G7 به بیرون درز پیدا کرد

وحید درگایی
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 16:00
مشخصات دستگاه Moto G7 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 

دستگاهی که پیشتر طراحی خود را لو داده بود ، حالا با مشخصات درونی خود مهمان دنیای تکنولوژی شده است . لیستی از مشخصات درونی دستگاه به تازگی به بیرون درز پیدا کرده که به شما خواهد گفت ، اگر دستگاه Moto G7 را خریداری کنید ، چه مشخصاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به استناد از اسکرین شاتی که به تازگی منتشر شده ، Moto G7 قرار است با صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی و با کیفیت Full HD+ راهی بازار شود که ظاهرا میزبان طراحی ناچ نیز خواهد بود . همچنین درون این دستگاه یک پردازنده ۸ هسته‌ای نیز قرار دارد ولی هنوز مشخص نشده که چه مدلی از پردازنده های اسنپدراگون برای این گوشی هوشمند درنظر گرفته شده است . حافظه اجرایی یا رم این دستگاه ۴ گیگابایتی درنظر گرفته شده و قرار است درکنار آن ، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شود.

دوربین جلوی دستگاه که در بخش ناچ قرار می گیرد ، ظاهرا ۱۲ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده و برای پشت دستگاه نیز قرار است از سنسور های دوگانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی استفاده شود. باتری دستگاه ۳۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و در بخش نرم افزاری دستگاه شاهد Android 9.0 خواهیم بود . ظاهرا این دستگاه قرار است میزبان سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باشد که خبر خوبی برای خریداران محسوب می شود ، هرچند که این خبر نیز به خودی خود ، دیگر یک سوپرایز محسوب نمی شود.

از زمانی که خط Moto G6 در اوایل امسال معرفی شد ، این فکر که احتمالا خط G7 تا سال ۲۰۱۹ راهی بازار نخواهد شد ، منطقی به نظر می رسد . پس ظاهرا این اخبار منتشر شده کمی زود دست به چنین کاری زده اند و برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی هنوز زمان بسیار زیادی به همراه اخبار زیادی برای شناختن خط G7 ، باقی مانده است.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید