Galaxy A9 Pro با پردازنده Snapdragon 710 - تکفارس 
Galaxy A9 Pro با پردازنده Snapdragon 710 - تکفارس 
Galaxy A9 Pro با پردازنده Snapdragon 710 - تکفارس 

Galaxy A9 Pro با پردازنده Snapdragon 710

وحید درگایی
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - 23:30
Galaxy A9 Pro با پردازنده Snapdragon 710 - تکفارس 

پنجشنبه یازده اکتبر بود که سامسونگ اعلام کرد قصد معرفی Galaxy A9 Pro را دارد و انتظاری که دنیای تکنولوژی از‌این دستگاه دارد این است که بتواند دوره جدیدی را در دستگاه های میان‌رده سامسونگ آغاز کند و احتمالا و به گفته‌ی یکی از منابع موثق و نزدیک به سامسونگ، حامل دوربین پشت چهارگانه‌ی اسرارآمیزی باشد که پیشتر در اخباری اعلام شد.

در اخباری که به گوش علاقه‌مندان رسیده، این مساله ذکر شده است که احتمالا این دستگاه به منظور پردازش بهتر دوربین های چهارگانه آن، برای اولین بار از پردازنده جدید کوالکام، SD 710 استفاده خواهد کرد و این کار، به معنای بالاتر بردن کیفیت دستگاه یا به عبارتی دیگر، قرار دادن آن در جایگاه یک میان‌رده رو به بالا است و جایگاه این دستگاه را بالاتر از A8 و A8 Plus قرار خواهد داد.

اگر بخواهیم راجع به طراحی این دستگاه صحبت کنیم باید بگوییم که هنوز عکسی از آن به بیرون انتشار پیدا نکرده است ولی به گفته افراد نزدیک به کمپانی، طراحی این دستگاه الهام گرفته از گوشی هوشمند Galaxy A9 Star خواهد بود. این مساله به این معنا خواهد بود که برخلاف بسیاری از دستگاه های اخیر سامسونگ، طراحی دوربین پشت Galaxy A9 Pro مستطیلی و درگوشه‌بالای دستگاه قرار خواهد گرفت. این درحالی است که اگر سامسونگ، نخواهد از تکنولوژی حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش کمک بگیرد، بایستی فضای مخصوص به آن را در پشت گوشی تدارک ببیند. برخلاف ظاهر تکراری پشت دستگاه، ظاهرا قرار است که سامسونگ صفحه نمایش گوشی هوشمند خودش را با طراحی بدون حاشیه آماده و معرفی کند که زیبایی دوچندانی به دستگاه خواهد بخشید.

با درنظر گرفتن این مساله که یازده اکتبر، زمان معرفی این دستگاه است، چندان دور از ذهن نیست که فکر کنیم سامسونگ درحال تدارک دیدن دستگاهی درحد و اندازه های Mate 20 است ولی کمی ارزانتر، بهرحال هوآوی از سه سنسور پشت برای دستگاهش کمک گرفته و سامسونگ قرار است دراین مساله از هوآوی پیشی بگیرد.

نظر شما راجع به این دستگاه چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید