زمان رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ هنوز مشخص نیست - تکفارس 
زمان رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ هنوز مشخص نیست - تکفارس 
زمان رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ هنوز مشخص نیست - تکفارس 

زمان رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ هنوز مشخص نیست

میر مهدی حامی
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - 16:55
زمان رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ هنوز مشخص نیست - تکفارس 

سامسونگ در حال تبلیغ مورد انتظارترین گوشی‌ هوشمند خود یعنی گوشی تاشو است که گفته می‌شود کار بر روی بخش‌هایی از آن حدود یک دهه است که در جریان است و اکنون این دستگاه تغریبا آماده رونمایی و استفاده تجاری می‌باشد، اما آیا واقعا اینگونه است؟ برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

سامسونگ به عنوان  بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان، هنوز موضع رسمی خود را در مورد معرفی گلکسی F یا (گلکسی X) عنوان نکرده، که اصلا برای کاربران و علاقه مندان به این شرکت خوشایند نیست.

ظاهرا، اظهارات اخیر DJ Koh’s اشتباه تفسیر شده است (یا حداقل سامسونگ می‌خواهد ما را به این باور برساند)، زیرا Galaxy F (این نام هنوز رسما تایید نشده است) در ماه نوامبر به طور کامل رونمایی نخواهد شد.

در عوض، سامسونگ در آن زمان تنها در مورد یک گوشی هوشمند در حال توسعه صحبت خواهد کرد و احتمالا برخی جزئیات مربوطه و مشخصات آن را اعلام خواهد کرد. به نظر می‌رسد که خود شرکت نیز در مورد گجت جدید خود نامطمئن است و نمی‌داند که می‌خواهد با آن چه کار کند.

دلیل این امر این است که هیچ کس تا به حال چیزی شبیه به آن را عرضه نکرده و اگرچه سامسونگ واقعا می‌خواهد تا در این مورد اولین شرکت باشد، اما از طرفی نیز می‌خواهد مطمئن شود که تقاضای کافی برای دستگاهی که احتمالا قیمتی بسیار بالا خواهد داشت و در واقع دستگاهی ۲ در ۱ به حساب می‌آید، وجود داشته باشد.

شایعات مبنی بر این است که پس از آزمایشات بسیار برای طرح‌های آینده نگرانه، سامسونگ در نهایت به طرح محصولی تاشو دست یافته است که اندازه ۴٫۶ اینچ در حالت استفاده به عنوان گوشی هوشمند و ۷٫۳ اینچ در حالت استفاده به عنوان تبلت که توسط صاف شدن ساختار انعطاف پذیر دستگاه به دست می‌آید را ارائه می‌کند.

به احتمال زیاد برخی از جزئیات این دستگاه در کنفرانس توسعه دهندگان سانفرانسیسکو در ۷ نوامبر، در کنار اطلاعات کامل در مورد بلندگوی هوشمند Galaxy Home که توسط بیکسبی کنترل خواهد شد و نسخه دوم دستیار صوتی این شرکت که  رقیب دستیار صوتی گوگل خواهد بود، منتشر شود.

پس از آن، گلکسی F (یا گلکسی X) ممکن است در بهار آینده در فروشگاه‌ها به تعداد محدود در دسترس باشد. البته هنوز هیچ یک از این موارد قطعی نیستند و باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

به نظر شما سامسونگ می‌تواند به اولین شرکتی بدل شود که گوشی‌های هوشمند انعطاف پذیر را در مقیاس تجاری به بازار عرضه کند؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید