قیمت احتمالی آیفون ۶/۱ اینچی مشخص شد - تکفارس 
قیمت احتمالی آیفون ۶/۱ اینچی مشخص شد - تکفارس 
قیمت احتمالی آیفون ۶/۱ اینچی مشخص شد - تکفارس 

قیمت احتمالی آیفون ۶/۱ اینچی مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - 23:00
قیمت احتمالی آیفون ۶/۱ اینچی مشخص شد - تکفارس 

با توجه به اینکه قرار است از آیفون‌های جدید اپل در روز چهارشنبه هفته جاری رونمایی شود، بازار شایعات در مورد این سه محصول اپل بسیار داغ است.

اپل قصد دارد در همایش Gather Around (نسبت به سه آیفون دیگر) نوعی گوشی ارزان‌قیمت‌تر معرفی نماید که دارای صفحه نمایش ۶/۱ اینچی ال‌سی‌دی و یک ماژول دوربین اصلی تک لنزی و بدون لمس سه بعدی است.

به گزارش تکفارس و به نقل از Rod Hill، تحلیلگر گروه Goldman Sachs، قیمت آیفون ۶/۱ اینچی حدود ۸۴۹ خواهد بود. او معتقد است که امکان دارد اپل قیمت را کاهش داده و به ۷۹۹ دلار برساند.

Rod Hall دومین تحلیلگری است که می‌گوید گوشی موسوم به آیفون ۹ حدود ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

هفته گذشته نیز Wamsi Mohan، تحلیلگر مؤسسه Merrill Lynch پیش‌بینی کرده بود که محصول ۶/۱ اینچی اپل ۷۹۹ دلار قیمت خواهد خورد. او همچنین بر این باور است که آیفون‌های ۵/۸ اینچی (آیفون ایکس اس) و آیفون ۶/۵ اینچی (آیفون ایکس اس مکس) به ترتیب ۹۹۹ و ۱۰۴۹ دلار ارزش خواهند داشت.

گروه Goldman Sachs پیش از این اعلام کرده بود که فروش آیفون ایکس کمتر از آن چیزی بود که اپل انتظار داشت ولی اخیراً به اشتباه خود اعتراف کرده است. البته این سازمان تنها مرجعی نبود که آمار فروش آیفون ایکس را ناامیدکننده می‌دانست. در واقع، پس از درآمد هنگفت اپل در سه‌ماهه دوم سال، بسیاری از شرکت‌هایی که پیش از این گزارش‌های اینچنینی داده بودند، شگفت‌زده شدند.

Rod Hall می‌گوید: این اتفاق سبب شد تا ما در تابستان آتی، با احتیاط بیشتری آمار ارائه کنیم. واقعیت این است که ما انتظار داشتیم تقاضاها برای آیفون ایکس کمتر شده و سهم اپل از بازار گوشی هم کم شود. اگر بخواهم راستش را بگویم، هیچ‌کدام از این پیش‌بینی‌ها درست از آب در نیامد.

علی رغم پیش‌بینی‌های اینچنینی توسط شرکت‌های مشابه Goldman Sachs، آمار فروش اپل بسیار بهتر شد به طوری که در تاریخ دوم آگوست، اپل به نخستین شرکت آمریکایی تبدیل شد که ارزشش به ۱ تریلیون دلار رسیده است.

اپل، اولین شرکت آمریکا با ارزش یک تریلیون دلار

 

دعوت‌نامه‌های همایش Gather Around اپل ارسال شدند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید