تصویر و زمان عرضه Mi Mix 3 مشخص شد - تکفارس 
تصویر و زمان عرضه Mi Mix 3 مشخص شد - تکفارس 
تصویر و زمان عرضه Mi Mix 3 مشخص شد - تکفارس 

تصویر و زمان عرضه Mi Mix 3 مشخص شد

وحید درگایی
۹ شهریور ۱۳۹۷ - 08:00
تصویر و زمان عرضه Mi Mix 3 مشخص شد - تکفارس 

شیائومی که از پیشتر، توانسته بود صنعت گوشی های هوشمند با حاشیه صفحه نمایش بسیار کم را رهبری کند در آستانه معرفی یک پرچمدار دیگر در این خط است. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

بنظر می رسد که زمان عرضه این دستگاه همانند Mi Mix 2 در اکتبر خواهد بود و به تازگی نیز عکسی توسط مدیر عامل شیائومی، لین بین منتشر شده است که بنظر می رسد این کمپانی طراحی پرچمدارش را کاملا به سطحی دیگر برده و این عکس به تازگی به تایید مدیر اجرایی شیائومی، لی جون نیز رسیده است و می توانیم مطمئن باشیم که درحال تماشای پرچمدار کم حاشیه شیائومی هستیم.

از میان بردن ذره ذره حاشیه در اطراف صفحه نمایش چیزی نیست که شیائومی به سادگی آن را بدست آورده باشد و این کار را جدیدا به صورت کامل به انجام رسانیده است. نکته جذاب راجع به طراحی، حاشیه پایین دستگاه است که بنظر می رسد کمتر از یک تار مو بیشتر از کناره ها است و با این کار ما شاهد کمترین مقدار حاشیه در گوشی های هوشمند هستیم و Mi Mix 3 نیز توانسته پیشرفت قابل توجهی را نسبت به برادر بزرگتر خود بدست بیاورد. البته این کاهش حاشیه صفحه نمایش شیائومی را مجبور به یک نوآوری دیگر نیز کرد که باعث شده جذابیت های دستگاه دوچندان شود.

تصویر و زمان عرضه Mi Mix 3 مشخص شد - تکفارس 

بنظر می رسد که Mi Mix3 همانند Oppo Find X و Honor Magic 2 ، دست به استفاده از دوربین جلویی کشویی کرده و شما می توانید از طریق بالا کشیدن بخش پشت گوشی، دوربین جلوی دستگاه را بالا آورده و از آن استفاده کنید و تا قبل از آن از طراحی زیبای گوشی هوشمندتان نیز لذت ببرید. البته هنوز بقیه قابلیت های این قطعه مشخص نیست و ممکن است اسپیکر و یا فلش دوربین جلو نیز در آن قرار گرفته شده باشد و با توجه به زاویه عکس منتشر شده، فعلا نمی توان هیچکدام ازین دو مورد را تایید کرد.

در رابطه با مشخصات درونی دستگاه نیز ، هنوز چیزی مشخص نشده است ولی با توجه به رسم هر سال شیائومی برای دستگاه های Mi Mix بنظر می رسد امسال نیز با یک پرچمدار رو به رو باشیم که این نام، یک پردازنده قدرتمند مانند SD 845 را طلب می کند که نیازمند ۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار آن است. همچنین بنظر می رسد ۱۲۸ گیگابایت جافظه داخلی برای این گوشی درنظر گرفته شود و در سمت نرم افزاری نیز با اندروید ۹ روانه بازار بشود.

در این بازه زمانی هنوز مشخص نیست که شیائومی برای دستگاهش چه قیمتی را درنظر خواهد گرفت و بنظر می رسد که باید تا اکتبر یا کمی قبل از آن برای درز اطلاعات صبر کنیم تا به این نکته نیز پی ببریم.

نظر شما راجع به این گوشی چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید