Honor Play با قیمت ۳۲۹ یورویی در بازار جهانی - تکفارس 
Honor Play با قیمت ۳۲۹ یورویی در بازار جهانی - تکفارس 
Honor Play با قیمت ۳۲۹ یورویی در بازار جهانی - تکفارس 

Honor Play با قیمت ۳۲۹ یورویی در بازار جهانی

وحید درگایی
۸ شهریور ۱۳۹۷ - 22:30
Honor Play با قیمت ۳۲۹ یورویی در بازار جهانی - تکفارس 

سونی یک دستگاه، ال جی دوتا و در نهایت هوآوی با یک دستگاه به استقبال هواداران خود آمدند ولی بنظر می رسد هوآوی برنامه های خاص تری را برای هواداران خود در نظر گرفته است. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

هوآوی با معرفی یک گوشی هوشمند با چیپست Kirin 970 و قیمت بسیار پایین توانست هواداران گیم و بازی را به وجد آورده و در نهایت امروز با عرضه این دستگاه در بازار جهانی با قیمت ۳۲۹ یورو، به صورت رسمی دستگاهش را برای رقابت با بقیه گوشی های هوشمند روانه بازار کند.

Honor Play با لقب یک پرچمدار مخصوص گیمینگ روانه بازار شد و به گفته هوآوی در آن از GPU Turbo استفاده شده است که این دستگاه را به هشتمین مورد از سری گوشی های هوشمند هوآوی تبدیل می کند که ازین قابلیت بهره می برند و باعث بهبود عملکرد و کاهش مصرف باتری می شود. همچنین برای این گوشی هوشمند یک همکاری با کمپانی Tencent Gaming درنظر گرفته شده و قرار است بازی PubG با ده نوع ویبره متفاوت برای این گوشی منتشر شود که هرکدام از آن ها مربوط به شلیک کردن با یک اسلحه خاص هستند.

رونمایی رسمی این دستگاه برای بازار جهانی این خبر را نیز به گوش علاقه مندان رساند که این گوشی هوشمند قرار است در دو رنگ مشکی و قرمز برای بازار جهانی روانه شود و هر دوی آن با طرح هایی رو کاور پشت به فروش خواهند رسید و بنظر می رسد که این طرح ها به نوعی برد اصلی درون گوشی را تداعی می کند.

نظر شما راجع به این گوشی هوشمند چیست؟ نظر خود را با تکفارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید