گوگل به کهنه سربازان امریکایی برای پیدا کردن کار کمک می‌کند - تکفارس 
گوگل به کهنه سربازان امریکایی برای پیدا کردن کار کمک می‌کند - تکفارس 
گوگل به کهنه سربازان امریکایی برای پیدا کردن کار کمک می‌کند - تکفارس 

گوگل به کهنه سربازان امریکایی برای پیدا کردن کار کمک می‌کند

امیر مریخ
۶ شهریور ۱۳۹۷ - 20:00
گوگل به کهنه سربازان امریکایی برای پیدا کردن کار کمک می‌کند - تکفارس 

گوگل با اجرای پروژه‌ی جدیدش قصد دارد تا برای کهنه سربازان و جانبازان جنگی امریکایی کارهایی متناسب با سطح توانایی و مهارت آن‌ها، پیدا کند. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

هنگامی که شما از ارتش ایالات متحده به هر دلیلی خارج می‌شوید، همیشه کار آسانی نیست که بخواهید مهارت‌هایتان را در یک جامعه‌ی به دو از خشونت و متمدن به کار ببرید. شاید شما نهایتا مجبور به انجام کاری زیر سطح مهارتتان شوید تنها فقط به این دلیل که توانایی‌های خودرا دست کم گرفته‌ بودید. گوگل در این موضوع وارد عمل شده است و اعتقاد دارد که می‌تواند وضع موجود را تغییر دهد. این شرکت با ارتقاء سیستم جستجوی شغلش با ابزاری مخصوص، این امکان را برای نظامیان بازنشسته فراهم کرد تا آن‌ها بتوانند شغل‌هایی متناسب با مهارت‌هایشان پیدا کنند. این گروه تنها با تایپ عبارت “jobs for veteran” (شغلی برای کهنه سربازان)، می‌توانند به کد‌های نظامی شغلشان دسترسی پیدا کرده و در پی آن، شغل‌های متناسب با این کد به آن‌ها پیشنهاد شود. این قابلیت برای هر سایتی که در آن از افزونه‌ی  Talent Solution استفاده شده است، قرار خواهد داشت. برای مثال برخی از سایت‌هایی که از این ابزار استفاده می‌‎کنند CareerBuilder, Getting Hired و FedEx Careers نام دارند.

این عمل مبتکرانه می‌تواند به شما در پیدا کردن شغل جدیدتان بدون هیچ زحمتی و زمان تلف شده‌ای، کمک کند. گوگل هم اکنون به شما اجازه می‌دهد تا یک کار مشخص را در موتور جستجو و نقشه‌ی آن به عنوان یک کهنه سرباز تگ کنید. و برای آن عده که خواهان به دست آوردن مهارت‌های جدید هستند. گوگل با اعطای کمک هزینه‌ی ۲٫۵ میلیون دلاری به سازمان خدمات امریکا (USO) توانسته است تا گواهی حرفه‌ای پشتیبانی IT را با برنامه نویسی و ارائه‌ی راهنمای شغلی‌اش ادغام کند.اما با وجود تمام این کمک‌ها به منظور کسب مهارت، نهایتا پیدا کردن شغل و عظم جدی برای انجام آن بر عهده‌ی خود شما خواهد بود، و این شرکت تنها توانایی این را دارد تا روند پیدا کردن شغل متناسب با شما را افزایش دهد. نظر شما چیست؟ آیا زندگی پس از بازنشستگی برای شما به مانند یک کابوس است یا برای زندگی بعد از آن برنامه‌های ویژه‌ای دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید