مدیریت صفحات متفاوت در بروز رسانی جدید اپ اندرویدی گوگل کروم - تکفارس 
مدیریت صفحات متفاوت در بروز رسانی جدید اپ اندرویدی گوگل کروم - تکفارس 

مدیریت صفحات متفاوت در بروز رسانی جدید اپ اندرویدی گوگل کروم

امیر مریخ
۷ خرداد ۱۳۹۷ - 09:30
مدیریت صفحات متفاوت در بروز رسانی جدید اپ اندرویدی گوگل کروم - تکفارس 

اگر شما هم پی گیر اخبار چگونگی توسعه و پیشرفت، Android P باشید، پس احتمالا در مورد ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی که این ورژن جدید از سیستم عامل اندروید  برای کاربران فراهم خواهد کرد آشنایی دارید. یکی از داغ‌ترین و پربحث‌ترین تغییرات این اپ مربوط به بازنگری‌هایی جدید در مورد سوویچ کردن افقی صفحات می‌باشد. و همانطور که انتظار می‌رود، گوگل نیز به دنبال پیاده سازی چنین طراحی مفهومی بر روی نسخه‌ی جدید اندرویدی جستجوگر کروم خو می‌باشد.

آخرین به روز رسانی پایه ریزی شده بر روی Chrome Canary (یک نسخه‌ی ناپایدار از گوگل کروم که حاوی ویژگی‌های جدید آزمایشی می‌باشد.) این اجازه را به شما می‌دهد تا آنچه را که در آینده‌ی نزدیک بر روی نسخه‌ی استاندارد این اپ پیاده می‌شود را زودتر از موعد تجربه کنید. در این طراحی جدید شما صفحات باز شده را به صورت کنار هم در عوض مدیریت آن‌ها به صورت روی هم و عمودی، مشاهده می‌کنید. هم اکنون با به روز رسانی جدید می‌توانید اطلاعات هر صفحه را به طور کامل مشاهده کنید. و علاوه بر آن کشیدن هر صفحه به سمت بالا و یا پایین موجب بسته شدن صفحه‌ی مورد نظر می‌شود.

      

نحوه‌ی مدیریت صفحات ناشناس (یا Incognito) نیز دچار تحولاتی شده است. تمام صفحاتی که با حالت ناشناس باز شده‌اند با ضربه زدن به آیکون «Incognito» در کناره راست و بالای گوگل کروم قابل دسترسی هستند. و ضربه‌ی مجدد به آن باعث بازگشت به مدیریت صفحات عادی شما می‌شود.

این تغییرات جدید و سوویچ صفحات به طور افقی احتمالا به زودی بر روی اپ گوگل کروم پیاده سازی خواهد شد. اما اگر شما مشتاق به تجربه‌ی تغییرات اعمال شده‌ی جدید هستید، می‌توانید اپ Chrome Canary را از فروشگاه اپ Google play نصب کنید. و با ورود به تنظیمات اپ، تنظیمات مربوط به سوویچ را پیدا کرده و گزینه‌ی horizontal tab switcher را فعال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید