برترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۱۸ - تکفارس 
برترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۱۸ - تکفارس 
برترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۱۸ - تکفارس 

برترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۱۸

حسین چوبین
۵ شهریور ۱۳۹۷ - 13:34
برترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۱۸ - تکفارس 

در این مقاله قصد داریم به بررسی لپ تاپ های گیمینگ برتر ۲۰۱۸ بپردازیم . همانطور که می دانید این سری از لپ تاپ ها یکی از میدان های بزرگ رقابت برای شرکت های بزرگی مانند Asus , Dell , HP , Acer و…. است.

برترین لپ تاپ ها گیمینگ براساس امتیاز منتقدین:

برترین لپ تاپ ساخت شرکت Asus با مدل ۵۰۱ ROG zephyrus M است که بالاترین امتیاز یعنی ۸٫۴ را به طور میانگین دریافت کرده که کمترین امتیاز مربوط به باتری آن است .

قیمت این لپ تاپ ۲۲۱۹ دلار می باشد.

دومین لپ تاپ ساخت شرکت Dell  با مدل Alien Ware 17 R4 2017 است که با امتیاز ۸٫۲ در جایگاه دوم قرار می گیرد که کمترین میزان امتیاز به باتری آن داده شده است .

قیمت این مدل  ۱۵۴۹ دلار می باشد .

لپ تاپ بعدی ساخت شرکت Acer با مدل Predator 15 است که با امتیاز ۸٫۱ در جایگاه سوم قرار دارد ؛ و کمترین امتیاز مربوط به طراحی آن است . قیمت این مدل ۱۶۱۹ دلار می باشد.

چهارمین لپ تاپ ساخت شرکت Dell با مدل Inspiron 15 7000 است که با امتیاز ۸٫۰ در جایگاه چهارم قرار دارد ؛ تمامی امتیاز های داده شده در بخش های مختلف مثل باتری ، بازدهی ، طراحی و … ۸ بوده است .

قیمت این مدل ۸۴۹٫۹۹ دلار می باشد.

لپ تاپ پنجم ساخت شرکت HP با مدل Omen 17 می باشد که با امتیاز ۸٫۰ در جایگاه پنجم قرار می گیرد ؛ که کمترین امتیاز آن مربوط به باتری آن است .

قیمت این مدل ۹۶۹٫۹۹ دلار می باشد .

لپ تاپ ششم ساخت شرکت Acer با مدل  Aspire VX 15 است که با امتیاز ۸٫۰ در جایگاه ششم قرار می گیرد که کمترین امتیاز آن مربوط به باتری آن است .

قیمت این لپ تاپ ۱۰۴۹٫۹۹ دلار می باشد .

هفتمین لپ تاپ ساخت شرکت MSI با مدل GT83 VR است که با امتیاز ۸٫۰ در جایگاه هفتم قرار می گیرد که کمترین میزان امتیاز مربوط به باتری می باشد.

قیمت این مدل  ۲۶۹۹ دلار می باشد .

لپ تاپ هشتم ساخت شرکت Origin با مدل  PC Evo 15-S 2017 است که با امتیاز ۷٫۹ در جایگاه هشتم قرار دارد کمترین میزان امتیاز هم به باتری این لپ تاپ داده شده است .

قیمت این مدل ۲۳۱۲ دلار می باشد .

لپ تاپ بعدی ساخت شرکت HP با مدل Omen 15 2017 است که با امتیاز ۷٫۸ در جایگاه نهم قرار دارد . کمترین امتیاز این لپ تاپ مربوط به باتری آن است.

قیمت این مدل ۷۹۸٫۳ دلار می باشد .

دهمین لپ تاپ ساخت شرکت Asus با مدل  ROG Strix GL753 می باشد که با امتیاز ۷٫۸ در جایگاه دهم قرار می گیرد که کمترین امتیاز دریافت شده مربوط به باتری آن است.

قیمت این مدل ۱۱۷۰٫۲۳ دلار می باشد .

و نهایتا آخرین لپ تاپ ساخت شرکت Razer با مدل Blade steath  می باشد ، که با امتیاز ۷٫۸ در جایگاه یازدهم قرار می گیرد . لازم به ذکر است صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۳ اینچ است که خیلی مناسب بازی و گیمینگ نیست اما کمترین میزان امتیاز به باتری و کانفینگ این لپ تاپ داده شده است.

قیمت این مدل ۱۷۴۹ دلار می باشد .

در پایان برای جمع بندی کلی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می کنم.

تذکر : چینش مدل هایی که از نظر امتیاز یکسان هستند اینگونه است که با توجه به مقایسه قیمت ؛ قیمت پایین تر اول نوشته شده و برتری دارد .

رتبهنام و مدل دستگاهامتیازنقاط ضعفقیمت
۱Asus ROG Zephyrus M GM 501۸٫۴باتری۲۲۱۹$
۲Dell Alien Ware 17 R4 2017۸٫۲باتری۱۵۴۹٫۹۹$
۳Acer Predator 15۸٫۱طراحی۱۶۱۹$
۴Dell Inspiron 15 7000۸٫۰همه امتیازات یکسان است۸۴۹٫۹۹
۵HP Omen 17۸٫۰باتری۹۶۹٫۹۹$
۶Acer Aspire VX 15۸٫۰باتری۱۰۴۹٫۹۹$
۷MSI GT83 VR۸٫۰باتری۲۶۹۹$
۸Origin PC Evo 15-S 2017۷٫۹باتری۲۳۱۲$
۹HP Omen 15 2017۷٫۸باتری۷۹۸٫۸۳$
۱۰Asus ROG strix GL753۷٫۸باتری۱۱۷۰٫۲۳$
۱۱Razer Blade Stealth 13 inch 2017۷٫۸باتری و کانفینگ ، اندازه کوچک صفحه نمایش۱۷۴۹$

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید