لنوو از ۵ تبلت جدید با قیمت بسیار ارزان رونمایی کرد - تکفارس 
لنوو از ۵ تبلت جدید با قیمت بسیار ارزان رونمایی کرد - تکفارس 
لنوو از ۵ تبلت جدید با قیمت بسیار ارزان رونمایی کرد - تکفارس 

لنوو از ۵ تبلت جدید با قیمت بسیار ارزان رونمایی کرد

سید محمد معلمی
۲ شهریور ۱۳۹۷ - 21:30
لنوو از ۵ تبلت جدید با قیمت بسیار ارزان رونمایی کرد - تکفارس 

لنوو به تازگی خبر از رونمایی و عرضه جدیدترین نسل تبلت‌های اندرویدی خود داده و عنوان کرده این دستگاه‌ها بیشتر برای خانواده‌ها طراحی شده‌اند.

لنوو این خبر را در سایت رسمی خود منتشر کرد و تبلت‌های جدید را تب ای ۷، تب ای ۸، تب ای ۱۰، تب ام ۱۰ و تب پی ۱۰ نامید. بر اساس گفته این کمپانی چینی، سه نمونه اول معمولی و دو نمونه آخر پیشرفته‌تر خواهند بود.

این شرکت چینی طی بیانیه‌ای به مشتریان خود مژده داد که خرید تنها یک تبلت از این محصولات، تمام نیازهای خانواده را برطرف خواهد کرد زیرا این دستگاه‌ها هم وزن کمی دارند و هم قیمت‌شان مناسب است. ضمن اینکه کودکان نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند.

تبلت ۷۰ دلاری لنوو؛ شاهکار این کمپانی چینی

لنوو می‌گوید: با سری ای (E) تبلت‌ها، خانواده‌ها می‌توانند هر نوع دستگاهی را انتخاب نمایند زیرا هم مشخصات فنی این دستگاه‌ها عالی است و هم قیمت آنها پایین می‌باشد بنابراین این سری را می‌توان تبلت‌های مقرون به صرفه نیز نامید.

تبلت مدل تب ای ۷ تنها ۷۰ دلار قیمت دارد و از ماه اکتبر، به صورت انحصاری در فروشگاه‌های والمارت به فروش خواهد رسید. تبلت مدل تب ای ۸ نیز تنها ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و هم‌اکنون در فروشگاه‌های والمارت قابل خرید است. تب ای ۱۰ نیز که قرار است از ماه اکتبر وارد بازار شود را می‌توان هم از والمارت و هم از فروشگاه‌های منتخب با قیمت ۱۳۰ دلار خریداری نمود. لنوو در مورد دو تبلت تب ام ۱۰ و تب پی ۱۰ نیز اعلام کرده که از زمستان می‌توان این محصولات را از طریق سایت آمازون پیش خرید کرد. این کمپانی چینی، سری جدید تبلت‌های خود را محصولاتی سبک، باریک، همه‌کاره و مقرون به صرفه توصیف می‌کند.

۷۰ دلار برای تبلت تب ای ۷

لنوو ارزانترین نمونه سری ای تبلت‌های خود را از عمد ۷۰ دلار ارزش‌گذاری کرده است تا بتواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. این تبلت که دارای ظاهر مدرن و شیک است، دارای سیستم عامل اندروید اوریو نسخه Go خواهد بود که می‌توان اپلیکیشن‌های کم حجم، حافظه داخلی بیشتر و عملکرد بهتر را با آن تجربه کرد. تب ای ۷ دارای فریم ۷ اینچی است و قدرت آن به حدی می‌باشد که می‌توان با یک بار شارژ کردن، ۵ ساعت فیلم مشاهده کرد.

آن دسته از خانواده‌هایی که اعضای آن می‌خواهند همزمان از یک تبلت استفاده کنند، می‌توانند نگاهی به تب ای ۸ بیندازند زیرا در این محصول کمپانی چینی امکان ساخت چند پروفایل، رابط کاربری و حافظه داخلی فراهم شده است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۸ اینچی و اچ‌دی بوده و همین سبب گردیده تا ظاهر آن بسیار جذاب و پویا باشد. اسپیکر تب ای ۸ از نوع Dolby است که از Atmos نیز پشتیبانی می‌کند و در جلو قرار گرفته است بنابراین می‌توان صداها را همچون صداهای درون سینما گوش کرد. به علاوه، ظاهر باریک و وزن کم، سبب شده تا بتوان تب ای ۸ را راحت‌تر جابه‌جا کرد و با توجه به دوام ۱۰ ساعته باتری، باید این محصول را یک تبلت پر متقاضی تلقی کرد.

مهمترین ویژگی تبلت تب ای ۱۰، کیفیت صدای آن است زیرا در این محصول ۱۰ اینچی با صفحه نمایش اچ‌دی، اسپیکر Dolby با پشتیبانی از Atmos قرار گرفته است. به علاوه، پردازنده آن هم اسنپدراگون ۲۱۰ می‌باشد.

هم تب ای ۸ و هم تب ای ۱۰ دارای یک لنز ۵ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار در عقب، و یک لنز ۲ مگاپیکسلی فوکوس ثابت در جلو هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید