سامسونگ یک تبلت گلکسی ویو دیگر تولید خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ یک تبلت گلکسی ویو دیگر تولید خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ یک تبلت گلکسی ویو دیگر تولید خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ یک تبلت گلکسی ویو دیگر تولید خواهد کرد

سید محمد معلمی
۲ شهریور ۱۳۹۷ - 20:00
سامسونگ یک تبلت گلکسی ویو دیگر تولید خواهد کرد - تکفارس 

گویا سامسونگ برای طرفداران تبلت‌های گلکسی، سورپرایز دیگری دارد زیرا می‌خواهد به زودی محصول جدید خود از سری گلکسی ویو را معرفی نماید.

تبلت گلکسی ویو ۱۸/۴ اینچی که سیستم عامل آن اندروید ۵/۱ بود، سه سال پیش معرفی شد و قیمت پایه آن نیز ۶۰۰ دلار بود. در آن زمان، هیچ رقیبی برای این دستگاه حدوداً ۲ کیلو و ۸۰۰ گرمی در بازار وجود نداشت و به خاطر صفحه نمایش بزرگ و سیستم عامل سال ۲۰۱۵، مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس گزارش منابع خبری مختلف، دستگاه بعدی گلکسی ویو هم کاربردی‌تر خواهد بود و هم کوچک‌تر. بد نیست اشاره کنیم که نمونه پیشین این تبلت، به جای استفاده از پورت یو‌اس‌بی، برای شارژ از یک پورت شارژ شبیه لپ‌تاپ بهره می‌برد. این در حالی است که گلکسی ویو ۲ از یو‌اس‌بی تایپ سی استفاده خواهد کرد.

در مورد این دستگاه

علاوه بر اطلاعات گفته شده در بالا، سامسونگ می‌خواهد پایه‌ای را برای محصول آتی خود قرار دهد تا کاربران از آن به عنوان یک دستگاه باز شونده نیز استفاده کنند. این محصول را می‌توان به دو صورت مورد استفاده قرار داد: یک اینکه آن را تا زاویه ۳۰ درجه‌ای ببندیم که در این صورت شبیه به یک میز کوچک خواهد بود. دوم اینکه اگر این تبلت را باز کنیم، ظاهرش شبیه یک لپ‌تاپ خواهد شد. حالت نوع دوم بیشتر به درد کسانی می‌خورد که امکان باز می‌خواهند فیلم تماشا کنند. منابع خبری گزارش می‌دهند که لولا و پایه‌ای که در گلکسی ویو وجود خواهد داشت را نمی‌توان جدا کرد.

بر اساس شایعات مختلف، گلکسی ویو جدید یک صفحه نمایش ۱۷/۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و اچ‌دی خواهد داشت. علی رغم شوق فراوان افراد برای مشاهده تبلت جدید سامسونگ، گفته می‌شود که همه مشکلات و نقص‌های گلکسی ویو حل نشده است.

به علاوه و به‌رغم بهره‌مندی گلکسی نوت ۹ و سری نوت از قلم S جدید، تبلت آتی سامسونگ از قلم استایلوس نیز بهره نخواهد برد. سیستم عامل این تبلت ۱۷/۵ اینچی اندروید اوریو و رابط کاربری آن نیز نوعی شخصی‌سازی شده توسط سامسونگ خواهد بود.

احتمال می‌رود که همچون نمونه قبلی، گلکسی ویو جدید نیز از پردازنده اکزینوس استفاده کند. این تبلت که احتمالاً آن را ویو ۲ بدانیم، ۳ گیگ رم خواهد داشت و از کابل DeX نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

دیگر اخبار

هنوز تاریخ قطعی برای معرفی گلکسی ویو ۲ مشخص نشده ولی اگر بخواهیم سنت سامسونگ در این زمینه را بررسی کنیم باید بگوییم که اولین تبلت ویو کمپانی کره‌ای، در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ معرفی شد. به علاوه، این احتمال نیز وجود دارد که تبلت جدید سامسونگ را AT&T به فروش برساند. ضمن اینکه نمی‌توان این دستگاه را جایگزینی برای رایانه یا لپ‌تاپ دانست.

موارد استفاده از گلکسی ویو ۲ بیشتر برای مشاهده تلویزیون یا نمایشگر لمسی خواهد بود.

با توجه به اینکه انتظار می‌رود گلکسی ویو ۲ توسط AT&T عرضه شود، کاربران این شرکت می‌توانند انتظار داشته باشند که DirecTV نیز همراه این تبلت به فروش برسد.

در پایان اشاره کنیم که هنوز در مورد دوام و ظرفیت باتری، قیمت و دیگر مشخصات فنی گلکسی ویو ۲ خبری منتشر نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید