گلکسی نوت ۹ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی محبوب‌تر است یا ۱۲۸ گیگابایتی؟ - تکفارس 
گلکسی نوت ۹ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی محبوب‌تر است یا ۱۲۸ گیگابایتی؟ - تکفارس 
گلکسی نوت ۹ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی محبوب‌تر است یا ۱۲۸ گیگابایتی؟ - تکفارس 

گلکسی نوت ۹ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی محبوب‌تر است یا ۱۲۸ گیگابایتی؟

سید محمد معلمی
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - 18:00
گلکسی نوت ۹ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی محبوب‌تر است یا ۱۲۸ گیگابایتی؟ - تکفارس 

بر اساس آمارهای به دست آمده از دستگاه‌های پیش‌فروش‌شده گلکسی نوت ۹، علی رغم قیمت بالای نمونه دارای حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی (حدود ۱۲۵۰ دلار)، این دستگاه نسبت به نمونه دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بیشتر به فروش رسیده و به نظر می‌رسد محبوبیت بیشتری داشته باشد.

نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ پیش از همایش Unpacked سامسونگ معرفی شد و حالا گویا میان طرفداران محصولات سامسونگ، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

آمارهایی از فروش گلکسی نوت ۹

از تاریخ ۲۴ آگوست، گلکسی نوت ۹ با دو نمونه ۵۱۲ و ۱۲۸ گیگابایتی در حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید. در ایالات متحده نمونه اولی ۱۲۵۰ و نمونه دوم حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد.

فروش این پرچمدار جدید سامسونگ به تدریج در حال پیشرفت است و به گزارش یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای، یک اتفاق جالب و غیرمنتظره در مورد سفارش این دستگاه رخ داده است.

این خبرگزاری مدعی است که بر اساس داده‌های ارائه شده، علی رغم اینکه قیمت دو نمونه حدود ۲۳۳ دلار متفاوت است ولی بیش از نیمی از مشتریان کره‌ای که برای خرید نوت ۹ ثبت‌نام کرده‌اند، نمونه ۵۱۲ گیگابایتی را به نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ترجیح داده‌اند.

البته این احتمال نیز وجود دارد که دلیل به دست آمدن چنین آماری، مقدار رم ۸ گیگی و بالاتر نسخه ۵۱۲ گیگابایتی باشد زیرا رم نمونه ارزانتر تنها ۶ گیگ است. کسانی که برای خرید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی اقدام می‌کنند، می‌توانند با نصب یک کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، ظرفیت دستگاه را تا ۱ ترابایت افزایش دهند و از آن به عنوان یک هارد دیسک بهره ببرند.

پیش از این انتظار می‌رفت که قیمت بالای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی، سبب عدم استقبال مشتریان شده و فروش نمونه ۱۲۸ گیگابایتی افزایش یابد ولی این‌چنین نشد بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که افراد حاضرند برای مقداری رم و حافظه داخلی بیشتر، حتی پول بیشتری نیز بپردازند.

به علاوه، در این گزارش آمده که آبی، محبوب‌ترین رنگی است که مشتریان انتخاب کرده‌اند. همچنین آمار فروش نوت ۹ نسبت به آمار فروش اس ۹ بهتر و نسبت به آمار فروش نوت ۸ بدتر است.

آیا گلکسی نوت ۹ رقیب جدی آیفون ایکس می‌شود؟

مشخصات فنی و ویژگیهای گلکسی نوت ۹ به گونه‌ای است که پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، باتری بادوام‌تر، دوربین مجهز به هوش مصنوعی، قلم هوشمند پیشرفته‌تر و بیکسبی نسخه ۲٫۰ در آن به چشم می‌خورد. ضمن اینکه صفحه نمایش این دستگاه بالاترین نمره ممکن را از سایت DisplayMate (مرجع رسمی آزمایش نمایشگر دستگاه‌های مختلف) دریافت کرده است بنابراین انتظار می‌رود این فبلت بتواند گوی رقابت را از آیفون ایکس اپل برباید و برگه را به نفع کمپانی کره‌ای برگرداند هرچند هنوز زمان زیادی برای پاسخ دادن به این سؤال باقی است و باید مدتی را صبر کرد. البته این را هم اضافه کنیم که آماری که فعلاً در کره جنوبی به دست آمده، نشان‌دهنده برتری گلکسی نوت ۹ نسبت به آیفون ایکس اپل است.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با فروش نوت ۹ بازار کساد خود در دوران گلکسی اس ۹ را جبران کرده و جای از دست رفته خود یعنی رده دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا را از هوآوی پس بگیرد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید