تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد - تکفارس 
تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد - تکفارس 
تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد - تکفارس 

تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد

علیرضا داداش زاده
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 13:00
تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد - تکفارس 

زمان زیادی طول نکشید که شرکت شیائومی تبلت Mi Pad 4 Plus را معرفی کند. دیروز شایعه‌ای مبنی بر عرضه این تبلت داشتیم، اما اکنون Mi Pad 4 Plus به طور رسمی معرفی شده است.

تبلت Mi Pad 4 Plus همان‌طور که از نامش پیداست مدل بزرگ‌تر Mi Pad 4 می‌باشد. این تبلت از یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ با نسبت ابعاد ۱۶ به ۱۰ و گوشی‌های گرد بهره می‌برد. همچنین وزن این تبلت ۴۸۵ گرم می‌باشد که ۱۴۳ گرم از مدل ۸ اینچی سنگین‌تر می‌باشد.

تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد - تکفارس Mi Pad 4 Plus از تراشه Snapdragon 660 بهره می‌برد که به مانند برادر کوچک‌تر خود می‌باشد که در کنار آن حافظه رم ۴ گیگابابتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس خواهد بود. یک باتری بزرگ ۸۶۲۰ میلی آمپری نیز وظیفه تغذیه این تبلت را بر عهده داد که متاسفانه از تکنولوژی شارژ سریع بهره نمی‌برد.

Mi Pad 4 Plus دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0  و یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می‌باشد.

این تبلت جدید تنها دارای یک مدل Wi-Fi + 4G LTE می‌باشد که در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه خواهد شد، بنابراین مدل Wi-Fi تنها برای نسخه ۸ اینچی می‌باشد. مدل پایه Mi Pad 4 Plus دارای حافظه ۶۴ گیگابایتی می‌باشد که قیمتی معادل ۲۷۶ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی معادل ۳۰۵ دلار خواهد داشت.

تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد - تکفارس  تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus رسما معرفی شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید