مایکروسافت از اسکایپ کلاسیک همچنان پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
مایکروسافت از اسکایپ کلاسیک همچنان پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
مایکروسافت از اسکایپ کلاسیک همچنان پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

مایکروسافت از اسکایپ کلاسیک همچنان پشتیبانی می‌کند

سید محمد معلمی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 22:30
مایکروسافت از اسکایپ کلاسیک همچنان پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

به گزارش مایکروسافت و به نقل از تکفارس، پایان عمر اسکایپ ۷ یا اسکایپ کلاسیک به خاطر نظرات کاربران به تأخیر افتاده است.

مایکروسافت در روز ۱۶ ژولای گزارش داده بود که از تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۸ از نسخه کلاسیک اسکایپ پشتیبانی نخواهد کرد و از کاربران این نرم‌افزار ارتباطی خواست که آن را به نسخه ۸٫۰ بروزرسانی کنند. حالا پس از نارضایتی‌های کاربران از نسخه بروز شده و ناتوانی در نظر دادن در وبلاگ مایکروسافت، این کمپانی اعلام کرد که برای مدتی دیگر از اسکایپ کلاسیک پشتیبانی خواهد کرد.

مایکروسافت اما، در پاسخ به نظرات کاربران، در وبلاگ خود نوشت: از نظرات همه شما متشکریم و به آنها گوش می‌دهیم. در ادامه، یکی از سخنگویان کمپانی مالک ویندوز نیز گفت که در حال حاضر نمی‌تواند در این‌باره اطلاعات دیگری بدهد.

حالا بعد از اینکه مایکروسافت اعلام کرده که به پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک ادامه می‌دهد، برخی از کاربران نظرات مثبت خود را در این زمینه در وبلاگ مایکروسافت منتشر کرده‌اند و حتی در لابلای کامنت برخی افراد نیز می‌توان کلمات تشکرآمیز هم مشاهده کرد.

بسیار از شکایات مربوط به نسخه ۸٫۰ اسکایپ در این‌باره بودند که این نرم‌افزار کاربران را مجبور به ارتقا به نوعی سرویس می‌کرد که هیچ‌ کدام از خدمات اسکایپ کلاسیک را نداشت. ویژگی‌های جدیدی که در نسخه ویندوز اسکایپ وجود داشتند، به این منظور طراحی شده بودند تا رابط کاربری این نرم‌افزار به نسخه موبایلی آن نزدیک نمایند. حتی برخی از افراد این تغییرات را با تجربه‌ای که از ویندوز ۸ داشتند مقایسه می‌کردند.

حالا به نظر می‌رسد که اسکایپ کلاسیک همچنان توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود و یا حداقل، مایکروسافت باید ویژگی‌های جدیدی را به نسخه بالاتر نرم‌افزار ارتباطی خود اضافه نماید تا کاربران برای ارتقا به ورژن جدیدتر رغبت پیدا کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید