بازی Fortnite ممکن است ۴ ماه به صورت انحصاری در اختیار سامسونگ باشد - تکفارس 
بازی Fortnite ممکن است ۴ ماه به صورت انحصاری در اختیار سامسونگ باشد - تکفارس 
بازی Fortnite ممکن است ۴ ماه به صورت انحصاری در اختیار سامسونگ باشد - تکفارس 

بازی Fortnite ممکن است ۴ ماه به صورت انحصاری در اختیار سامسونگ باشد

علیرضا هاشمی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - 22:30
بازی Fortnite ممکن است ۴ ماه به صورت انحصاری در اختیار سامسونگ باشد - تکفارس 

بر اساس گفته‌ی یک منبع خبری به AndroidHeadlines،بازی Fortnite به همراه گوشی گلکسی Note 9 به صورت انحصاری عرضه می‌شود و طبق خبر این بازی تا دو الی سه ماه دیگر در انحصار سامسونگ باقی خواهد ماند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی انحصاری بازی Fortnite به صورت یک ماهه در سیستم عامل اندروید شنیده بودیم اما شایعات قبلی چندان مسئله را روشن نمی‌کردند. اما اکنون با شنیده‌هایی که به گوش می‌رسند، بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite: battle royale مدت طولانی‌تری در انحصار خواهد ماند و کاربران دیگر گوشی‌های اندرویدی مانند سری پیکسل، سری الجی و وان پلاس باید صبر بیشتری برای دریافت این بازی، پیشه کنند.

برای روشن‌تر شدن قضیه، سامسونگ باید گوشی گلکسی Note 9 را به طور رسمی معرفی کند تا بازی Fortnite رسماً به دنیای اندروید پا بگذارد و به مدت ۱ ماه در انحصار گوشی گلکسی Note 9 باشد. با این وجود، پس از آن سامسونگ با توجه به قراردادی که با سازندگان این بازی دارد، به مدت ۶۰ تا ۹۰ روز دیگر این بازی تنها بین گوشی‌های هوشمند سامسونگ منتشر می‌شود و بعد از آن است که بازی Fortnite به صورت عمومی در دسترس دیگر کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت. این بازی برای دیگر گوشی‌های سامسونگ ممکن است در ماه نوامبر منتشر شود. از این روی انتشار عمومی بازی Fortnite احتمال دارد تا ماه دسامبر طول بکشد.

نکته‌ی جالب توجه این است که ما هنوز نمی‌دانیم عرضه‌ی این بازی در سیستم‌ عامل اندروید چگونه خواهد بود. برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که شرکت توسعه دهنده‌ی این بازی یعنی Epic Games بازی را در اختیار پلی استور گوگل قرار نمی‌دهند و به جای آن دستورالعمل‌هایی را برای اجرای بازی بر روی گوشی‌های اندرویدی در دسترس کاربران می‌گذارند. به این ترتیب، سازندگان از پرداخت هزینه‌ی ۳۰ درصدی، از درآمد حاصل شده به گوگل معاف خواهند کرد.

جزئییات جالب دیگر در رابطه با گوشی Note 9 این است که دارندگان این گوشی می‌تواند از طریق Game launcher سامسونگ به این بازی دسترسی پیدا کنند و از این طریق، هم Game launcher محبوبیت بیشتری به دست می‌اورد و هم سرعت گیم پلی بازی حفظ می‌شود.

باید به شما یادآوری کنیم که گوشی گلکسی Note 9 قرار است در ۹ آگوست معرفی شود بنابراین بعد از این تاریخ می‌توان اخبار موثق‌تری درباره‌ی انتشار بازی Fortnite در سیستم عامل اندروید دریافت کرد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید