سامسونگ به طور رسمی Galaxy Tab S4 را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ به طور رسمی Galaxy Tab S4 را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ به طور رسمی Galaxy Tab S4 را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ به طور رسمی Galaxy Tab S4 را معرفی کرد

علیرضا هاشمی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 22:30
سامسونگ به طور رسمی Galaxy Tab S4 را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ امروز به طور رسمی از تبلت Galaxy Tab S4 پرده برداشت و قرار است پرچمدار پیشگام سامسونگ در بازار تبلت‌های اندرویدی باشد. سامسونگ Galaxy Tab S4 را با قلم S pen معرفی کرده که این می‌تواند خبری خوبی برای طرفداران این قلم باشد. برای جزئییات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

تبلت Galaxy Tab S3 با قاب پشتی براقش ظاهر جذابی ذاشت اما سامسونگ در Galaxy Tab S4 پاها را فراتر گذاشته و تبلتی با صفحه نمایش AMOLED، جنس با کیفیت قاب پشتی و حداقل حاشیه به نمایش گذاشته است و می‌توان به جرات گفت که تبلت جدید سامسونگ یکی از خوش قیافه‌ترین‌ها در بازار است.

مدیر عامل شرکت سامسونگ آقای DJ Koh اینچنین گفت ” در شرکت سامسونگ، ما به نورآوری‌هایی باور داریم که به زندگی ما طراوت می‌بخشد” ایشون همچنین افزود ” ما از همان ابتدا، بر محصولات و خدماتی تمرکز داشتیم که مشتریان بتوانند با کمک آن شاهد افزایش عملکرد و پویایی دستگاه‌های خود در یک اکوسیستم یکپارچه و متصل باشند، ما خیلی هیجان زده هستیم تا تبلت  Galaxy Tab S4 معرفی کنیم و منتظر هستیم که ببینیم کاربران چه بازخوردی نسبت به آن دارند.”

بهبود عملکرد Samsung Dex و قلم S Pen

این برای نخستین بار است که سامسونگ به همراه تبلت‌های خود داک Dex را قرار داده است. داک Dex رابط کاربری Galaxy Tab S4 را طوری تغییر می‌دهد تا تجربه‌ای همانند Multitasking در سیستم‌های کامپیوتری بدون هیچ لوازم جانبی‌ای به شما القا کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن اندرویدی و نرم‌افزار‌های Microsoft Office را باز کنید و در همان حین با همه‌ی ان‌ها کار کنید یا اینکه همانند سیستم‌ عامل ویندوز سایز پنجره‌ها را کوچک و  بزرگ کنید. همچنین کنترل کاملی بر محتوای درون اپلیکیشن‌ها و دکمه‌ها و دستورات کیبورد خواهید داشت.

نکته جالب توجه این است که داک Dex می‌تواند Galaxy Tab S4 را به یک مانیتور اکسترنال کاملا کاربردی تبدیل کند و با استفاده از پورت USB-C به HDMI یک مانیتور دیگر را به تبلت متصل کنید. دیگر سوپرایزی که سامسونگ برای شما در جعبه Galaxy Tab S4 قرار داده، قلم S Pen است. همانطور که از ویژگی‌های این قلم خبر دارید می‌توانید با استفاده از آن راحت‌تر نوت برداری کنید یا اینکه بر روی صحفه نمایش خاموش تبلت، یادداشتی بنویسید. همچنین با رفتن به بخش Uniad، می‌توانید یادداشت‌های خود را سازماندهی و ترجمه کنید. به طور کلی ‌می‌توانید استفاده‌های بسیاری از این قلم داشته باشید.

صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی AMOLED به همراه اسپیکرهای AKG

تبلت Galaxy Tab S4 می‌تواند دستگاه مناسبی برای اوقات فراغت شما باشد. این تبلت با دارا بودن صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن ۱۶۰۰*۲۵۶۰ و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰، تصاویری زنده با رنگ‌های جذاب و شفاف را به نمایش می‌گذارد. لذت تماشای ویدیو به همراه اسپیکر‌های چهارگانه AKG قرار گرفته در Galaxy Tab S4 دو چندان خواهد شد. Galaxy Tab S3 نیز به اسپیکر‌های چهارگانه مجهز بود و صدا تولید شده توسط آن‌ها کیفیت بالایی داشت پس این انتظار نیز نامعقول نخواهد بود اگر کیفیت اسپیکر‌های Galaxy Tab S4 بیشتر نباشد، کمتر نیز نخواهد بود.

با چنین سخت افزار قدرتمندی، این تبلت اندروید ۸٫۱ Oreo را به همراه آخرین ورژن رابط کاربری Experience سامسونگ اجرا خواهد کرد. قلب تپنده‌ی این تبلت پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با فرنکاس‌های ۲٫۳۵ و ۱٫۹ گیگاهرتزی است در کنار این پردازنده ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم قرار گرفته و باتری حجیم ۷۳۰۰ میلی آمپری آن قابلیت Fast Charging را دارا است.

دو نوع ظرفیت ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی Tab S4 در نظر گرفته شده و با قابلیت پشتیبانی از Micro SD می‌توان حافظه‌ی آن را به ۴۰۰ گیگابایت ارتقاء داد.

سامسونگ به طور رسمی Galaxy Tab S4 را معرفی کرد - تکفارس 

اتصالات پیشرفته برای زندگی راحت‌تر

Galaxy Tab S4 تونایی‌ها و ویژگی‌های بهبود یافته‌ی بسیاری برای کنترل دیگر وسایل هوشمندتان به همراه آورده است. با استفاده از Flow کاربران قادر خواهند بود به دیگران دستگاه‌ها متصل شده و اعلانات، انتقال‌ فایل‌ها و وظایف دیگر را سازماندهی کنند. با اپلیکیشن SmartThings در Tab S4 می‌توان لوازم هوشمند خانه را از راه دور کنترل و یا به اصطلاح Monitor کرد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید