آسفالت ۹ برای iOS و اندروید منتشر شد - تکفارس 
آسفالت ۹ برای iOS و اندروید منتشر شد - تکفارس 
آسفالت ۹ برای iOS و اندروید منتشر شد - تکفارس 

آسفالت ۹ برای iOS و اندروید منتشر شد

میر مهدی حامی
۴ مرداد ۱۳۹۷ - 10:00
آسفالت ۹ برای iOS و اندروید منتشر شد - تکفارس 

گیم لافت بازی آسفالت ۹: افسانه‌ها، را یک روز زودتر منتشر کرد. این بازی اکنون در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است و می‌توانید آن را به صورت رایگان در دستگاه‌های سازگار دانلود کنید. هنوز نمی‌دانیم که انتشار زودتر از موعد این بازی یک اشتباه بوده یا خیر اما خبرخوش این است که می‌توانید بازی را زودتر از زمان وعده داده شده تجربه کنید. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

افسانه‌ها آخرین سری از این بازی‌ تلفنی دنباله دار است. این عنوان جدید مجموعه‌ای از پیشرفت‌های معمول را شامل می‌شود، مانند مجموعه‌ای از وسایل نقلیه لایسنس شده(حدود ۵۰ وسیله)، آهنگ‌ها و مکان‌های جدید، بازسازی کامل گرافیکی با ویژگی‌های بصری جدید و برخی از ویژگی‌های آنلاین جدید مانند بازی ۷ نفره و توانایی تشکیل باشگاه با بازیکنان دیگر.

این بازی قبلا در چند منطقه منتشر شده بود و اکنون در سراسر جهان در دسترس است.

آسفالت ۹ در هر دو سیستم عامل ۱٫۵ گیگابایت حجم داشته، بنابراین شما نیاز به یک اتصال اینترنت خوب خواهید داشت و در غیر این صورت می‌بایست زمان زیادی را صرف انتظار برای دانلود شدن بازی کنید.

همچنین قرار بوده که نسخه ویندوز ۱۰ از این بازی نیز منتشر شود، اما فعلا تنها نسخه‌های iOS و اندروید آن در دسترس می‌باشند و نسخه ویندوز ۱۰ یا در مارکتی وجود نداشته و یا به سختی پیدا می‌شود.

شما می‌توانید این بازی را برای گوشی همراه خود از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید.

iOSAndroid

آیا شما آسفالت ۹ را دریافت کرده‌اید؟ تجربیات خود از این بازی را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید