آواتارهای کاربری Netflix متحول خواهد شد (ویدئو) - تکفارس 
آواتارهای کاربری Netflix متحول خواهد شد (ویدئو) - تکفارس 
آواتارهای کاربری Netflix متحول خواهد شد (ویدئو) - تکفارس 

آواتارهای کاربری Netflix متحول خواهد شد (ویدئو)

امیر مریخ
۴ مرداد ۱۳۹۷ - 14:14
آواتارهای کاربری Netflix متحول خواهد شد (ویدئو) - تکفارس 

بلاخره بعد از مدتی بس طولانی شبکه‌ی اینترنتی نمایش خانگی، Netflix با تمام درآمدی که در چند سال اخیر کسب کرده است، اقدام به دست کشیدن به سر و روی ظاهری شبکه‌ی خود نمود. از زمانی که این شبکه کار خود را شروع کرده است کاربران آن، با آواتارهایی ساده و بدون جزییات مواجه می‌شدند و نسبت به این قضیه اعتراض داشتند. آواتار پروفایل کاربران این سرویس به زودی و بعد از مدت‌ها یک بروز رسانی دیر هنگام دریافت خواهد کرد.

این به روز رسانی، شمایل ظاهری آواتار‌ها را از شکل مینیمالیستی و بدون جزییات سابق به ظاهر جدیدی که تا حدودی به زرق و برق آن افزوده شده است، تغییر می‌دهد. به عنوان مثال آواتارهایی از قبیل عینک‌‌های خلبانی و سبیل (aviator sunglasses and mustache) که دومین آواتار پرطرفدار این شبکه بین کاربران آن است، با این به روز رسانی صاحب عینک‌های طلایی رنگ و محاصن سیاه خواهد شد.

علاوه بر ارتقاء‌های صورت گرفته بر روی آواتارها، شبکه‌ی Netflix به لیست آواتارهای خود، شخصیت‌های مشهور سریال‌ها و فیلم‌های محبوبش را نیز اضافه خواهد کرد. به عنوان مثال تصاویر شخصیت‌هایی از قبیل Luke Cage, Kimmy Schmidt و Elle از سریال محبوب و شناخته شده‌ی Stranger Things به زودی به لیست آواتارهای پروفایل کاربران افزوده خواهد شد. کاربران در پی افزوده شدن این کاراکترها،  خواستار اضافه شدن دیگر بازیگران و شخصیت‌های محبوب خود یعنی Frank Tagliano و Bojack Horseman نیز شده‌اند که این خواسته‌ی آن‌ها تا کنون از سمت Netflix بازتابی نداشته است.

Netflix اعلام کرده است که این تغییرات، با ورود به نسخه‌ی تلفن‌ همراه این شبکه کار خود را شروع کرده و در طی هفته‌های پیش رو، در وبسایت و دیگر دستگاه‌های پشتیبانی کننده‌ی این شبکه شاهد حظور آن خواهیم بود.

دانلود ویدئو

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید